۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۵۴۶۳۶

تمدید مهلت ثبت نام حوزه های علمیه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خبر داد.
معاون آموزش حوزه علميه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام حوزه های علمیه تا تاریخ 25 فروردین ماه خبر داد و گفت: چنانچه علاقه مندان به ثبت نام در حوزه علمیه به هر دلیلی نتوانند تا این تاریخ ثبت نام کنند، می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی و کپی از این دو مدرک در یکی از دو محل برگزاری آزمون حضور بهم رسانند و در آزمون شرکت کنند.


وی محل برگزاری آزمون حوزه های علمیه در استان را شهرستان های بوشهر و کنگان عنوان کرد و افزود: مصلی جمعه شهر بوشهر و مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان دو حوزه محل آزمون در استان هستند.


حجت الاسلام نعمتی اضافه کرد: آزمون به صورت یک مرحله ای و به طور همزمان برای چهار مقطع پایه هشتم، سیکل، دیپلم و دانشگاهی برگزار می شود.


وی گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر از شرایط پذیرش در حوزه های علمیه می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور، دفترچه راهنمای پذیرش در حوزه های علمیه را مطالعه کنند.


حجت الاسلام نعمتی بیان داشت: دواطلبان می بایست با در دست داشتن کارت ورود به جلسه که از طریق سایت معاونت چاپ می کنند و نیز یک کارت شناسایی در جلسه حضور یابند.


وی افزود: چنانچه داوطلبی موفق به دریافت کارت آزمون خود نشد می تواند در روز آزمون با مراجعه به مسؤولان در حوزه امتحانی نسبت به اخذ کارت آزمون خود اقدام کند.


معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر زمان اعلام نتایح آزمون پذیرش حوزه های علمیه را 25 اردیبهشت ماه 94 در سایت معاونت آموزش عنوان کرد./833/پ203/ب4

ارسال نظرات