۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۵۵۵۴۱
نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمنان اسلام از اقتدار و قدرت ایران هراس دارند/ جمهوری اسلامی پشتیبان مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به حمله عربستان به یمن، گفت: عربستان در باتلاق مکر و حیله های استکبار جهانی غرق شده است و کشتارهایی که در یمن به راه انداخته، نیز ناشی از آن است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح این استان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، با اشاره به قدرت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: کمک و اراده خداوند در صحنه های مختلف به یاری ملت ایران آمده است، زمانی که دشمنان اسلام ایران را تحت فشار قرار داده بودند با عنایت الهی ملت ما با قدرت، ایستادگی و اقتدار در راه خود ثابت قدم ماند و امروز ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح شده است.
 
وی اظهار کرد: دشمنان امروز نمی‌توانند دیگر این قدرت را انکار کنند زیرا خداوند حامی این ملت است ملتی که قانونشان بر اساس دین اسلام و پیروی از قرآن کریم است.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه افزود: عظمت و بزرگی ملت ایران دشمنان را به وحشت انداخته است و آنها هر روز در میان مکر و حیله هایی که برای این ملت طراحی می کنند دست و پا می زنند، این برکت را لطف الهی به این ملت می دانیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: با وجود اینکه بسیاری از کشورها، اسرائیل را برای مقابله با ایران تحریک کردند، اما توان بالای نظامی و دفاعی ما مانع از هر نوع تهدید نظامی از سوی آنان شده است و این توان و قدرت برای دشمنان به اثبات رسیده و دیگر جرأت جسارت به ایران را ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: حرکت بی پایه و اساس دشمنان اسلام هر روز با یک حقه و نیرنگ نمایان می شود که در این راستا می‌توان به حمله اخیر عربستان سعودی به یمن اشاره کرد که با این کشتارها باتلاقی برای خود به راه انداخته اند که هر روز بیشتر در آن فرو می روند.

 

وی خاطرنشان کرد: این افتخار بسیار بزرگی است که فرماندهی ارتش ایران را فردی بر عهده دارد که جز خداوند متعال از کسی نمی‌ترسد و نقطعه اتکال و پشتیبانش خدا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین ارتش‌ها در جهان مطرح است، همچنین امروز دشمنان ایران اسلامی از توان و اقتدار سپاه پاسداران نه تنها در داخل و مرزهای ایران بلکه در سراسر جهان هراس دارند، نیروی انتظامی نیز در برقراری امنیت در مرزهای کشور در کنار سایر نیروهای امنیتی از جمله ارتش، امروز اقتدار و عظمتی برای ایران ایجاد کرده‌اند که هیچ دشمنی جسارت ورود به خاک کشور ما را ندارد.

 

وی با بیان اینکه در هرجای دنیا مسلمانی به خطر بیفتد جمهوری اسلامی به کمک او می‌شتابد، گفت: دفاع از اسلام و مسلمانان خط قرمز ایران اسلامی است و برای ما شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ظلمی که برخی از کشورها به مسلمانان کردند، اسرائیل به آنها نکرده است و این دسیسه‌ای از سوی استکبار جهانی برای ضربه زدن به ریشه‌های اسلام بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ گاه به جنگ بین مسلمانان راضی نیست و مانع بزرگی برای راه اندازی این جنگ‌ها است، افزود: امروز ایران در مقابله با گروهکی همچون داعش قد علم کرده که هرچند مدعی اسلام هستند، اما در حقیقت دست نشانده استکبار و برای ضربه‌زدن به ریشه‌های اسلام تشکیل شده‌اند.

 

وی افزود: کسانی که ناآگاه هستند، بدانند که سیاست ایران اسلامی همواره خدایی و بر مبنای دستورات دین اسلام است و اقتدار ایران اسلامی امروز دشمنان را به وحشت انداخته و این اقتدار کمکی برای تمام مسلمانان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان اظهار کرد: موشک‌های بالستیک ایران دشمنان اسلام را به وحشت انداخته و این اقتدار و همبستگی در هر نقطه‌ای از دنیابرای کشورهایی که امنیت مسلمانان را به خطر بیندازند در میدان حاضر بوده و به دفاع از ارزش‌های اسلام و قرآن خواهد پرداخت و مهم‌ترین پشتیبان برای مسلمانان جهان خواهند بود./967/پ202/ح

ارسال نظرات