۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۷۰۷۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

جهان سلطه به دنبال تغییر اندیشه‌های بانوان جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه‌های بانوان جامعه اسلامی دارای تغییر و دگردیسی شود و به آن سمتی برود که هویت دینی و ملی نباشد و دارای اندیشه‌های غرب‌گرایانه شوند.
جلسه تفسير قرآن آيت الله صفايي بوشهري در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با جمعی از بانوان نخبه بسیجی و خانواده زن شهید شهرستان بوشهر گفت: یکی از طرح‌های جدی جهان استکبار، تهاجم فرهنگی است و یکی از اقسام تهاجم فرهنگی، تهاجم نرم است.

 

وی افزود: گروه اولی که جهان سلطه در تهاجم فرهنگی نشانه گرفته، بانوان هستند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: بانوان هم خود موضوعیت دارند، هم منشأ تربیت دیگر انسان ها بوده و هم در روحیه و رویه جامعه تأثیرگذار هستند، به همین دلیل جهان سلطه، بانوان را در تهاجم فرهنگی در اولویت قرار داده‌اند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان ادامه داد: تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه‌های بانوان جامعه اسلامی دارای تغییر و دگردیسی شود و به آن سمتی برود که هویت دینی و ملی نباشد و دارای اندیشه‌های غرب‌گرایانه شوند.

 

وی در ادامه بیان داشت: باید در این عرصه به ویژه از سوی خود بانوان، دفاع مقدس فرهنگی داشته باشیم که خط اول آن، دفاع از حریم و کرامت بانوان است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: آمار طلاق در کشور بسیار بالاست و علت اصلی آن، تهاجم فرهنگی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه، بسیج و بانوان انقلابی در عرصه دفاع مقدس فرهنگی نقش مهمی دارند، گفت: نخستین آنها، ارتقای سطح بصیرت خود است چون تا انسان نور نباشد، نمی‌تواند جامعه را هدایت کند، از این رو باید سطح بصیرت شما بانوان روز به روز افزایش پیدا کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: مرحله دوم، تربیت جامعه، بصیرت افزایی و ایجاد روحیه و رویه دین‌مداری در بین بانوان است و در این زمینه باید جهادی عمل شود.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه دیگر برنامه ها را هدایت چهره به چهره، طراحی جذاب جامع برای جذب جوانان و هدایت آنها، توجه ویژه به طرح صالحین، حضور مداوم بانوان باحجاب و متدین در صحنه های مورد نیاز نظام، امر به معروف و نهی از منکر مؤثر و زیبا عنوان کرده و تأکید کرد که در این راه باید جهادی عمل شود./833/پ202/ح

ارسال نظرات