۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۵۷۷۸۹
سردار نقدی در شهرکرد:

ترس از اسلام غرب را به پای میز مذاکره کشانده است/ ستون‌ های قدرت آمریکا در حال فرو ریختن است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با بیان این که آنچه امروز غرب را به پای میز مذاکره کشانده است مسائل هسته‎ای نیست بلکه ترس از انقلاب و اسلام است، گفت: ستون‌ های قدرت آمریکا در حال فرو ریختن است.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، روز چهارشنبه در یادواره سردار شهید «حسین علی ترکی هرچگانی» و بزرگداشت مقام 14 هزار شهید کارگر کشور که در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد، با اشاره به این که آنچه امروز ابرقدرت ‌ها را به ذلت کشانده، فداکاری و آرمان شهدای اسلام است، افزود: آمریکای جنایت ‌کار که زمانی برای دنیا تصمیم میگرفت و اجرا میکرد امروز حتی در کشور خود نیز شکست خورده است که این مهم مرهون ایستادگی شهدا است.
 
سردار نقدی گفت: امروز دنیای اسلام، متجاوزان، ظالمان و و غارت گران را به عقب کشانده و آن‌ها را از سرزمین خود بیرون کرده است و به یقین این پیروزی ‌ها با ایستادگی و فداکاری شهدا محقق شده است.
 
وی همچنین جنایت ‌های صهیونیست ‌ها و عربستان در حق مردم مظلوم فلسطین و یمن را یادآور شد و تصریح کرد: رژیم آل یهود و سعود جنایت ‌کار در محاصره مجاهدت‌ های رزمندگان اسلامند.
 
به گفته نقدی، این که اکنون این دو رژیم جنایت‌ کار با دست ‌پاچگی کودک‌ کشی میکنند و خون مظلومان را بر زمین می‌ریزند به دلیل ترس از اسلام است اما بدانند که دنیای اسلام بیدار شده و دیگر زیر بار حقارت ها و ظلم ها نخواهد رفت.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که آنچه امروز غرب را به پای میز مذاکره کشانده است مسائل هستهای نیست بلکه ترس از انقلاب و اسلام است، گفت: آن ‌ها می‌ بینند هر چه طی قرون برای استثمار دنیا برنامه ریزی کرده و ساختار جاسوسی ایجاد و تسلیحات تهیه کرده بودند تا دنیا را مطیع خود کنند رو به زوال است؛ بر همین اساس 36 سال تلاش کردند در معاهده کمپ‌ دیویت جلو بروند، باز هم عقب هستند.
 
سردار نقدی با اشاره به این که غرب با ایجاد جنگ در سوریه طی چند سال گذشته نیز کاری از پیش نبرد خاطرنشان کرد: غرب در عراق هم پس از شکست که مجبور به ترک خاک این کشور شدند به مسلح کردن تکفیری‌ها روی آوردند تا به جان ملت مظلوم عراق بیندازند و بگویند تا ما نباشیم شما امنیت ندارید اما ملت عراق تسلیم نشد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور استقرار حکومت صهیونیستی را تنها هدف غرب از به خاک و خون کشیدن مردم سوریه و عراق دانست و گفت: برای سازماندهی داعش هزینه‌ های بسیاری کردند و منتظر درخواست کمک از سوی مردم عراق شدند اما مردم عراق با فرمان ولایت به صحنه آمدند و دشمن را بیرون راندند.
 
این مقام مسؤول با بیان این که ستون‌ های قدرت آمریکا در حال فرو ریختن است، افزود: ترس آمریکا این است که علی رغم سلاح های انباشته و حمایت از شبه جزیره عربی و آل سعود وحشی و جنایت‌کار، در هر بار اعلام جنگ با مقاومت و پیشروی مجاهدین انقلاب اسلامی مواجه میشود.
 
سردار نقدی با اشاره به این که در دولت های غیر اسلامی از جمله آمریکای لاتین هم انقلاب‌ هایی با الهام از شهدای هشت سال دفاع مقدس شکل گرفته است، تصریح کرد: همه ملت ‌ها از جمله رزمندگان عراقی، سوری و لبنانی و مجاهدان فلسطینی که در غزه توانستند مقابل صهیونیست بایستند، راه خود را از شهدای انقلاب اسلامی ایران گرفتند.
 
وی با بیان این که جنگ ایران و عراق در واقع جنگ ایران با ابرقدرت‌هایی بود که امروز به شکل 5+1 فعالیت میکنند، افزود: کشورهایی که در دهه 60 تروریست‌ های کمونیست، سلطنت طلب و منافق خود را به جان ایران انداختند و چهار هزار نفر از 14 هزار شهید کارگری کشور نیز به دست همین تروریست‌ها به شهادت رسیدند.
 
به گفته نقدی، غرب پس از شکست در جنگ عراق با ایران و به زانو درآمدن در جریان فتنه، حال به میز مذاکره روی آورده است چرا که قادر به جنگ با ایران نیست.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین با بیان این که غرب و هم‌دستانش حتی یک رزمنده که بتواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد ندارد و تنها راهشان این است که به سمت ریاض بروند، تأکید کرد: غرب باید بداند اگر رزمندگان یمنی اراده کنند تا حجاز پیش میروند و هیچ نیرویی توانایی مقابله با آن‌ها ندارد.
 
نقدی هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران را یادآور شد و گفت: در جنگ فرهنگی نیز غرب امید به پیشرفت در کوتاه مدت ندارد و شبکه‌ های ماهواره‌ای، مواد مخدر و فسادی که به راه انداخته ‌اند در سایه آیین ‌های محرم و روز‌ه ‌‌داری ماه رمضان و مراسم اعتکاف رجب رنگ میبازد.
 
وی همچنین با گرامیداشت یاد سردار شهید «حسینعلی ترکی»، شهید شاخص کارگری کشور در سال 94، بر لزوم درس گرفتن از سیره این شهید بزرگوار تأکید کرد.
 
سردار نقدی با بیان این که شهدا همواره متناسب با شرایط برای پیشبرد اهداف اسلام اقدام می کردند، افزود: شهید ترکی در مرحلهای با جهاد مال اقدام به فروش اتوبوس مسافربری خود برای ساخت مدرسه خیریه کرد و در مرحله‌ای دیگر نیز که کیان اسلام در خطر بود با جهاد جان دین خود را به کشور و اسلام ادا کرد و اگر امروز نیز زنده بود به یقین برای ساختن کشورش آستین همت اقتصادی بالا می ‏زد.
 
وی همچنین به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تفکر برخی در عظیم خواندن ارتباط با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بر توافقی هم برسیم به دلیل ورود بیرویه کالاهای خارجی به کشور اقتصاد ملی متضرر می‏شود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به الگوگیری رزمندگان یمنی از آرمانهای شهدای ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: زمانی که مردم سایر کشورها از شهدای ما الهام میگیرند ما که در میان خاطرات این شهدا زندگی میکنیم وظیفه سنگین ‌تری بر دوش داریم.
 
سردار نقدی تحریمهای غرب علیه ایران را نیز یادآور شد و گفت: ملت ایران در سختی ‌ها و شرایط تحریم با اتکا به قدرت خداوند و اطاعت از ولایت فقیه ابرقدرت‌ ها را شکست دادند.
 
به گفته وی، ایران 36 سال در تحریم به سر میبرد و در سه سال گذشته شدت تحریمها بیشتر شده است اما هنوز از ایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران کاسته نشده است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر این که اگر امروز از وضعیت اقتصادی کشور ناراضی هستیم باید از خود گلایهمند باشیم چراکه استفاده از کالای خارجی صنعت داخلی را فلج میکند، خاطرنشان کرد: هر کس در جمهوری اسلامی برای تحول در اقتصاد تلاش کند مجاهد فی سبیل‌الله و هرکس در راه تولید جان دهد شهید محسوب می‏شود.
 
وی در پایان با بیان این که ایران کشوری است که برای منطقه سیاست تعیین میکند، تصریح کرد: ایران امروز خط مشی عراق، سوریه، یمن و لبنان در برابر همه زورگویان را ترسیم میکند و آمریکا هیچ غلطی نمیتوان بکند./9457/پ202/ج
ارسال نظرات