۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۵۹۱۵۵
حجت‌الاسلام یعقوبی:

روحانیت شیعه نقش بسیار مؤثری در نهادینه سازی فرهنگ ولایت‌مداری دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان این‌که روحانیت شیعه نقش بسیار مؤثری در نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری در سطح جامعه و در بین توده های مردم دارند، گفت: با توجه به نقش قابل توجه حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی این وظیفه خطیر بر عهده روحانیت قرار دارد.
حجت‌الاسلام يعقوبي، امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در همایش تجلیل از هادیان سیاسی نمونه حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرضا گفت: تشکیل نهاد عقیدتی سیاسی در سپاه و نیروهای مسلح زمینه ارتقای سطح دینی و مذهبی این نیروها را فراهم می آورد.

 

وی در ادامه با بیان این که نهاد عقیدتی سیاسی در سپاه سبب رشد و شکوفایی استعدادهای کارآمد در این عرصه در بین نیروهای مسلح می شود، افزود: مهم ترین تفاوت نیروهای نظامی در ایران و سایر کشورها در ایمان و تعهد قلبی آنها نسبت به مبانی دینی و فرهنگ اصیل تشیع است.

 

امام جمعه شهرضا اظهار داشت: استراتژی مدرن نظامی تنها بر پایه افزایش توان و قدرت تسلیحاتی نهاده شده و این در حالی است که قدرت ایمان زمینه پیروزی‌های بزرگ را فراهم می‌آورد.

 

حجت الاسلام یعقوبی ولایت فقیه را بالاترین مزیت سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: وظیفه تمامی نیروهای مسلح و همه آحاد مردم جامعه حمایت و اطاعت از ولی فقیه زمان است.

 

وی گفت: روحانیت شیعه نقش بسیار مؤثری در نهادینه سازی فرهنگ ولایتمداری در سطح جامعه و در بین توده های مردم دارند و با توجه به نقش قابل توجه حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی این وظیفه خطیر بر عهده روحانیت قرار دارد.

 

امام جمعه شهرضا گفت: نظام اسلامی همواره مدیون مدیریت جامع امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در سازماندهی و هدایت نیروهای متخصص و مؤمن در عرصه های مختلف است.

 

حجت الاسلام یعقوبی در پایان تأکید کرد: پیروی و تبعیت از منویات ولی فقیه ضامن حفظ سعادت مردم و جامعه و رفع معضلات مختلف کشور است./939/پ202/ح

ارسال نظرات