۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۶۰۷۶۹

فرهنگ نماز باید در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: فرهنگ نماز باید در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان تبیین و نهادینه شود تا سلامت جامعه تضمین شود.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسني حلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و نویسندگان جوان، بیان داشت: بهترین شکل ارتباط با خداوند، نماز است.

 

حجت الاسلام حسنی حلم، با توجه به اینکه باید در هنگام ادای نماز توجه کافی را داشت، عنوان کرد: به هنگام نماز باید این را متوجه باشیم که در مقابل پروردگار ایستاده ایم و باید با عنایت و توجه نماز را ادا کنیم.

 

وی در ادامه افزود: فرهنگ نماز باید در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان تبیین و نهادینه شود و در راستای ترویج نماز باید گام بردارند که سلامت جامعه را تضمین کند.


دبیر ستاد نماز استان همدان با توجه به نقش ادارات، نهادها و موسسات فرهنگی در ترویج فرهنگ نماز، خاطرنشان کرد: نماز اول وقت باید در جامعه فرهنگ سازی شود و باید همه در هر دستگاهی برای اعتلای فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.


وی در پایان گفت: ضرورت ترویج فرهنگ نماز، با برگزاری این مراسمات امری پسندیده است و قطعا تأثیرات مثبتی در ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه خواهد داشت.


گفتنی است در این مراسم از 20 نویسنده و 12 فعال فرهنگی نماز تجلیل و قدردانی شد./967/پ203/ب4

ارسال نظرات