۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۶۲۹۴۴

طرح گزینش متمرکز داوطلبان ورود به حوزه علمیه خوزستان اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آمار و بررسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از اجرای طرح گزینش متمرکز داوطلبان ورود به حوزه علمیه خوزستان در اهواز خبر داد.
مدرسه علميه امام خميني (ره) اهواز

حجت الاسلام محمد بزرگیان، مسؤول آمار و بررسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای طرح گزینش متمرکز داوطلبان ورود به حوزه علمیه خوزستان در اهواز خبر داد و گفت: یکی از اقدامات این مرکز، در راستای ارتقای سطح گزینش مدارس علمیه استان، اجرای این طرح گزینشی در اهواز است.

مسؤول آمار و بررسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، افزود: ارتقای سطح کیفی گزینش، جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت به دیگر مدارس علمیه، سرعت بخشیدن در امور گزینش و سهولت در روند برگزاری هسته گزینش، از اهداف اجرای طرح گزینش متمرکز داوطلبان ورود به مدارس علمیه خوزستان است.

وی درباره شیوه اجرای طرح گزینش متمرکز گفت: در این طرح داوطلبان باید طی چهار روز پس از اعلام نتایج، جهت تعیین وقت مصاحبه خویش به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه مراجعه کرده و پس از تعیین وقت برای تشکیل پرونده، انجام آزمون های روانشناسی و مصاحبه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز حضور یابند.

مسؤول آمار و بررسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در ادامه یادآور شد: پس از انجام مصاحبه، قبول شدگان در این بخش، به مدارس علمیه برای انجام تحقیقات میدانی و سپس شرکت در دوره اختبار و تثبیت معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام بزرگیان، در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی مصاحبه گران مدارس علمیه با حضور 40 نفر از استادان حوزه علمیه، از سوی این مدیریت تصریح کرد: این دوره به مدت 2 روز با هدف افزایش سطح کیفی مصاحبه کنندگان با حضور حجت الاسلام هاشم پور، مدیر گروه تربیتی جامعه المصطفی، در اهواز برگزار خواهد شد./9454/ت302/ب2

ارسال نظرات