۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۲۹۵۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

تشکیل جبهه فرهنگی واحد انقلاب برای مقابله با دشمنان امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که تنها راه مقابله با دشمن این است که تمام مردم در کنار هم قرار گرفته و با یکدیگر متحد شوند، گفت: امروز باید در مقابل دشمن ایستاده و جبهه فرهنگی واحد انقلاب را تشکیل دهیم.
حجت الاسلام ارزاني1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در جشن حماسه و ایثار که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در تالار استاد فرشچیان برگزار شد با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری کرده و گام‌های شما را استوار می‌سازد.

 

وی ادامه داد: اگر شما دین خدا و اهداف عالی را یاری کنید، بدون شک خداوند نیز شما را یاری کرده و گام‌های شما را استوار می‌سازد که ما شاهد این اتفاق در زمان انقلاب و جنگ بودیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این‌که بعد از گذشت یک صده ابعاد اتفاق مبارک و تاریخی انقلاب مشخص می‌شود، تصریح کرد: فتح خرمشهر اتفاق مبارکی بوده که مردم به دلیل انس با خدا و اهل بیت و تبعیت از امام خمینی(ره) وارد میدان شده و خداوند نیز گام‌های رزمندگان را استوار ساخت و شاهد آزادسازی خرمشهر شدیم.

 

وی با اعتقاد بر این که باید دشمن امروز خود را بشناسیم، تأکید کرد: یکی از معصومان به گروهی که از جهاد برگشته بودند، فرمود آفرین بر شما! اما شما جهاد اصغر انجام دادید و جهاد اکبر شما هنوز مانده است.

 

حجت الاسلام ارزانی با بیان این که بحث ناتوی فرهنگی دشمن در جامعه مطرح است، اظهار کرد: امروز تنها راه مقابله با دشمن این است که تمام مردم در کنار هم قرار گرفته و با یکدیگر متحد شوند، همان گونه که در گذشته و در 8 سال دفاع مقدس توانستند مقابل دشمن ایستاده و مقاومت کنند امروز نیز باید در مقابل دشمن ایستاده و جبهه فرهنگی واحد انقلاب را تشکیل دهیم.

 

وی بیان کرد: همه ما یک هدف مشترک داشته و این تحمل یکدیگر و کنار هم قرار گرفتن همه ما را موفق کرده و به هدف می‌رساند و امروز کشور ما در بسیاری از موارد پیشتاز بوده و همان‌گونه آنها حماسه آفریدند ما نیز باید حماسه بیافرینیم و جان دهیم تا آموزه‌های الهی در جامعه حاکم شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان همواره در تمامی امور پیشتاز بوده و امروز نیز در جبهه فرهنگی با تحمل سلایق مختلف موفق خواهد بود./939/پ202/ح

ارسال نظرات