۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۶۳۳۱۶
مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

امام سجاد با زبان دعا به ارشاد مردم پرداخت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پرورش گفت: امام سجاد زمانی که همه راه ها را برای بیان حقایق مسدود یافت با زبان دعا به ارشاد بشریت پرداختند و تا ابد به جوامع انسانی رهنمودهای ارزنده و مهمی را ارائه دادند که اندیشمندان و بزرگان تاریخ را حیران ساخته است.
صحيفه سجاديه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی عصر امروز در محفل انس با قرآن با بیان روایاتی از ائمه معصومان پیرامون شخصیت عظیم امام سجاد(ع) و نقش ایشان در دفاع از مکتب شیعه اظهار کرد: صحیفه سجادیه کتابی ارزشمند است و به همین دلیل به آن زبور آل محمد نیز گفته می شود.

 

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم صحیفه سجادیه تصریح کرد: این کتاب گرانقدر و ارزشمند دارای ابعاد مختلفی است که باید به آنها توجه کرد،‌ادعیه عبادی، توحیدی، اجتماعی، سیاسی و اعتقادی که در این کتاب وجود دارد بسیار ارزنده هستند و مفاهیمی که در صحیفه سجادیه وجود دارد دارای روح معنوی و عرفانی ویژه ای است.

 

حجت الاسلام پرورش در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به دعا و مناجات افزود: صحیفه سجادیه بعد از قرآن کریم و کتاب مقدس نهج البلاغه حاوی والاترین و ارزشمندترین معارف الهی و به حق به این کتاب لقب اخت القرآن، انجیل اهل بیت و زبور آل محمد(ص) داده اند چراکه مفاهیم عمیق و ارزشمندی در این کتاب وجود دارد.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با باین نقش امام سجاد پس از واقعه عاشورا خاطرنشان کرد: امام سجاد زمانی که همه راه ها را برای بیان حقایق مسدود یافت با زبان دعا به ارشاد بشریت پرداختند و تا ابد به جوامع انسانی رهنمودهای ارزنده و مهمی را ارائه دادند که اندیشمندان و بزرگان تاریخ را حیران ساخته است./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات