۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۳۷۲

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از مدارس علمیه شهرستان ها

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از مدارس علمیه شهرستان های این استان بازدید کرد و گفت: هدف از این بازدید بررسی جامع مشکلات و رفع آن در مدارس بود.
حجت الاسلام سعيد فتحي

حجت الاسلام سعید فتحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: در راستای بررسی و رفع مشکلات و ارزیابی، از بخش های مختلف مدارس علمیه خواهران در شهرستان‌ها، بازدید به عمل آمد.


حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: در این بازدید چندین نشست با طلاب و روحانیان، اساتید، مدیر و کادر اجرایی حوزه علمیه خواهران، در جهت بررسی مسائل و مشکلات آن ها، برگزار شد.


وی در ادامه افزود: در این نشست ها به مسائل مختلفی از جمله مباحث مالی، پروژه های عمرانی، تعمیرات و  ساخت و ساز  پرداخته شد.


مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به نشست با طلاب و روحانیان مدارس علمیه خواهران، اظهار داشت: در این نشست با برگزاری جلسات متعدد و پرسش و پاسخ به مشکلات آن ها پرداختیم تا بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن ها خدمت رسانی بیشتری به طلاب و روحانیان داشته باشیم.


حجت الاسلام فتحی بیان داشت: 11 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان وجود دارد و سعی بر این است که بازدیدهای منظمی از مدارس به عمل آمده و نواقص موجود در سیستم آموزشی و مرتفع ساختن مشکلات عمرانی و تکمیل پروژه های در حال ساخت مدنظر قرار بگیرد.


این مسؤول افزود: ازآغاز سال جاری تاکنون از مدارس علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان اسلام آباد، الزهرا(س) شهرستان صحنه، حضرت الزهرا (س) کنگاور بازدید به عمل آمده که طی جلساتی با رییس هیأت امنای این مدارس در پی بررسی جامع مشکلات و رفع آن ها و پی گیری طرح ها و پیشنهادات به کمک هیأت امنای این مدارس بودیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری سایر مسؤولان حوزوی در جهت برطرف کردن نقاط ضعف روز به روز شاهد پیشرفت سطح آموزش، در مدارس علمیه باشیم.


گفتنی است، از دیگر برنامه های بازدید از مدارس علمیه، می‌توان به دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با ائمه جمعه شهرستان ها اشاره کرد./857/ت303/ح

ارسال نظرات