۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۶۳۸۸۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دستگاه دیپلماسی از تمام ظرفیت ها برای خنثی کردن تبلیغات علیه جمهوری اسلامی استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تبلیغات ضد نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: مسؤولان کشوری باید در رایزنی‌های خود با شخصیت‌های مؤثر جهانی در ایجاد ارتباط با مراکز تأثیرگذار و خنثی کردن تبلیغات منفی بکوشند.
حجت الاسلام سيداحمد حسيني خراساني
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ به بیان دیدگاه های خود درباره جاهلیت مدرن پرداخت و اظهار داشت: جریان ائتلاف سران طاغوتی کشورهای اسلامی در حمله ناجوانمردانه نظامی به یمن و یمنی‌ها با توجه به ظرف زمانی وقوع این جنایت جاهلیت جهل از نوع مدرن بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مدعیان و داعیه داران خدمت به حرم الهی٬ حرمت حرم و ماه حرام رجب را شکستند؛ در جاهلیت سنتی برای ماه حرام احترام قائل بودند و مشرکان عصر جاهلیت اولی حتی اگر درگیر جنگ بودند به احترام ماه‌های حرام مانند ماه رجب جنگ را تعطیل می‌کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: جاهلیت جهلی امروز سردمداران جنایت پیشه برخی کشورهای اسلامی٬ پرده از روی شرک و کفر آن‌ها برداشته و هویت آنان را بر ملا ساخته است؛ این جاهلیت نقاب اسلام از چهره کریه شرک و کفر این عناصر برداشته شده است.
وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز بر شکسته شدن حرمت ماه رجب توسط جاهلان مدرن تأکید داشتند بنابراین این افراد از مشرکان دوران تاریک جاهلیت پست‌تر هستند و آبروی اسلام را برده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: فعالیت‌های دشمن در جهت تروریست خواندن نظام جمهوری اسلامی و تهدید این نظام برای منطقه باید خنثی شود؛ نظام باید از تمام ظرفیت‌های خود به طور خاص در زمینه دیپلماسی در سطح جهان استفاده کند و در راستای بی اثر کردن تبلیغات دشمن گام بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی خاطر نشان کرد: مسؤولان کشوری باید در رایزنی‌های خود با شخصیت‌های مؤثر جهانی در ایجاد ارتباط با مراکز تأثیرگذار فرهنگی٬ سیاسی٬ دینی و مذهبی دنیا تلاش‌های گسترده انجام دهند.
وی افزود: سیاستمداران کشور باید بر توسعه ارتباطات خارجی خود با هدف اطلاع رسانی صحیح و خنثی سازی تبلیغات دشمن بیافزایند؛ مسئولان وزارت امور خارجه و نهادهای دیگر مسؤول در این حوزه‌ها با حساسیت تمام از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و راهها و افق‌های جدید را برای ارتباط با ملت‌ها و مخصوصاً شخصیت‌ها٬ مراکز و مؤسسات مؤثر در دنیا باز کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات