۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۶۴۲۲۷
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

روحانیان موظف‌اند ایتام آل محمد را از شرور جبهه‌ باطل حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌های باطل و گسترده مسیحیان، ارامنه، بودایی‌ها، زرتشتی‌ها و بهائی‌ها در برابر جبهه حق گفت: روحانیان و عالمان دینی در غیبت کبری موظفند تا ایتام آل محمد(ص) و اهل‌بیت معصومین(ع) را از 50 میلیون محصلی که در آینده کشیش می‌شوند و نیز از پایگاه‌های اطلاع رسانی بهائیت، برهمنی‌ها، زرتشتی‌ها، اومانیسم‌ها و ماهواره‌ها حفظ کنند.
حجت الاسلام و المسلمين حسين انصاريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان، استاد حوزه علمیه قم در نخستین جلسه از سلسله سخنرانی‌های دهه دوم ماه شعبان که در حسینیه رستگاران تهران برگزار شد، با بیان این‌که هیچ شک و تردیدی در حریم پاک حضرت حق وجود ندارد، اظهار داشت: تردید می‌تواند بسیاری از ساختارهای فکری و نظری مردم را خراب کند.

 

وی با بیان این‌که شک و تردید در موضوعات نشان‌دهنده علم و دقت افراد است، گفت: چنانچه کسی پس از بررسی ادله، توجیهی برای شک و تردید در موضوعی نیابد، باید پی به حق بودن آن مطلب ببرد و اگر همچنان به تردید خود ادامه دهد، فرد بی انصافی است.

 

مفسر قرآن کریم با بیان این‌که به تصریح خداوند متعال، تردیدی در قرآن کریم وجود ندارد و پیکره و حقایق این کتاب شریف، خود دلیلی بر حق بودن آن است، گفت: عدالت حقیقتی مثبت و واقعیتی روشن است که خود حقانیت خود را ثابت می‌کند.

 

وی با بیان این‌که قرآن کریم جای تردید و شکی ندارد و هر کسی که به دنبال برهان بگردد، دلیلی مبنی بر باطل بودن این کتاب شریف نخواهد یافت، افزود: خداوند متعال نیز خود دلیلی بر حق بودنش است زیرا چنانچه نقص و ضعفی داشت، باید در ذات، صفات و خلقتش اشکالاتی یافت می‌شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان این‌که انواع تنوعات در عالم، تنها دلیلی بر قدرت بی نهایت و وجود با عظمت خدای متعال هستند، تصریح کرد: اگر کسی گلبرگی را نظاره کند که چه لطافت و نظمی در پس ایجادش بوده است، پی به خالقی قادر و توانا خواهد برد.

 

وی با بیان این‌که فرهنگ ناب و خاص اهل‌بیت معصومین(ع) حق بوده و خود گواه حقانیت خود هستند، گفت: اگر کسی بتواند تنها بخشی از 30 جلد وسائل الشیعه را با دقت بر ظرافت‌های آن مطالعه کند، هیچ دلیلی بر بطلان این مطالب عالی نمی‌یابد؛ همچنین صدور مطالب حق از ائمه معصومین(ع) نیز دلیلی بر حق بودن ایشان است.

 

استاد تفسیر قرآن کریم با بیان این‌که تمام جهان از 300 سال پیش تمام توان و همت خود را برای تخریب اسلام، قرآن، پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) به کار بسته‌ است، ابراز کرد: جهان باطل دریافته است که حق در تمام شئون زندگی با کفر مزاحمت دارد و چنانچه همه ملت‌ها اهل قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) شوند، میدانی برای جولان کفار نخواهد ماند.

 

وی با اشاره به سفرهای متعدد خود به کشورهای خارجه و هم صحبتی با بسیاری از شخصیت‌های مکاتب و مذاهب شایع در جهان، عنوان کرد: در این دیدارها و هم صحبتی‌ها دریافتم که واتیکان بیش از 50 میلیون محصل را برای کشیش شدن آماده می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به سایر فعالیت‌های جهان باطل در برابر حق خاطرنشان کرد: ارامنه در سطح جهان و حتی در کشور ایران در حال فعالیت در برابر جبهه حق هستند؛ همچنین دیگر ادیان و مذاهب در ترکیه، هند و سایر کشورها برای مقابله با مکتب حق برخواسته‌اند.

 

وی با اشاره به فعالیت قوی 400 پایگاه اطلاع رسانی قوی بهائیت از آمریکا و اسرائیل علیه حق تصریح کرد: روحانیان و عالمان دینی در غیبت کبری موظفند تا ایتام آل محمد(ص) و اهل‌بیت معصومین(ع) را از 50 میلیون محصلی که در آینده کشیش می‌شوند و نیز از پایگاه‌های اطلاع رسانی بهائیت، برهمنی‌ها، زرتشتی‌ها، اومانیسم‌ها و ماهواره‌ها حفظ کنند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: حضرت رسول اکرم(ص) می‌فرمایند، دست کشیدن بر سر یتیمی که پدرش را از دست داده است، به ازای هر موی وی، ثوابی به آن فرد می‌رسد؛ یتیمی که پیغمبر و امامانش از دنیا رفته‌اند و دوازدهمین امامشان نیز غایب است، در محافظت از اشرار اولویت دارند./997/پ202/ف

ارسال نظرات