۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۶۵۱۴۳
شاعر مصری:

ظهور حضرت مهدی انقلابی برای سعادت، امنیت و استقرار صلح در جهان است

خبرگزاری رسا ـ شاعر مصری با اشاره به برگزاری کنگره شعر مهدویت گفت: ظهور حضرت مهدی، انقلابی برای سعادت، امنیت و استقرار صلح برای همه بشریت است و هر چه این گونه برنامه ها گسترده تر برگزار شود حقیقت ظهور، بیشتر در جهان منتشر و تبیین می شود.
نيمه شعبان - ميلاد منجي عالم بشريت

معروف عبدالمجید، شاعر مصری در حاشیه اختتامیه دومین کنگره سراسری شعر مهدویت، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در خصوص این کنگره و آینده آن گفت: کنگره شعر مهدویت که برای دومین سال متوالی در ایران برگزار می شود، نشان می دهد که در ایران یک نهضت بزرگ ادبی شعر مهدوی در حال حاضر به وجود آمده است.

 

وی افزود: امیدوارم در آینده کشورهای خارجی بیشتری در این کنگره شرکت کنند و در سطح گسترده تری برگزار شود چرا که این نهضت و مهدویت فقط متعلق به ایران نیست و حتی تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه برای تمام جهانیان است.

 

این شاعر مصری در ادامه تصریح کرد: ظهور حضرت مهدی، انقلابی برای سعادت، امنیت و استقرار صلح برای تمام بشریت است و هر چه این گونه برنامه ها گسترده تر برگزار شود حقیقت ظهور، بیشتر در جهان منتشر و تبیین می شود.

 

معروف عبدالمجید در پاسخ به این پرسش که آیا مباحث مهدویت در مصر مطرح می شود، گفت: مصر یک کشور سنی مذهب است؛ آن ها اعتقاد دارند که مهدی(عج) به دنیا نیامده است ولی تحقیقاتی در مورد آخرالزمان و این که امام زمان کی ظهور می کند و چگونه شخصیتی دارد، انجام می شود.

 

وی یادآور شد: اهل سنت نیز همچون شیعیان معتقدند نام امام زمان(عج)،  مهدی و از نوادگان حضرت فاطمه(س) است./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات