۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۶۵۱۸۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

اندیشه های امام راحل را نمی توان با خاطره گویی تبیین کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، لازمه فهم و تفسیر صحیح اندیشه های امام راحل را مراجعه به ولی فقیه و جانشین ایشان دانست و گفت: تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) از راهی غیر از مراجعه به گفتار و نوشتار و جانشین ایشان، موجب تحریف و دور شدن از اندیشه امام می شود.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برای شناخت صحیح آرمان و اهداف امام راحل باید به گفتار و نوشتار ایشان مراجعه کرد، گفت: در وصیت نامه سیاسی و الهی امام به مبنا و اصول اشاره شد است.

 

وی افزود: در وصیت نامه امام مطالبی خطاب به مجلس، نیروهای سیاسی و نظامی و دیگر آحاد ملت ارائه شده است که این مطالب بیانگر اندیشه امام راحل است.

 

حجت الاسلام محمدی لازمه فهم و تفسیر صحیح اندیشه های امام راحل را مراجعه به ولی فقیه و جانشین ایشان دانست و گفت: تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) از راهی غیر از مراجعه به گفتار و نوشتار و جانشین ایشان موجب تحریف و دور شدن از اندیشه امام می شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: مِلاک، مراجعه به ولایت فقیه است، چرا که امام راحل به صراحت عنوان می کرد که مطیع ولایت فقیه باشد.

 

به گفته وی، ولی فقیه مصداق کامل علما و مراجع نقل شده در ورایات است، از این رو برای کسب تکلیف و شناخت مسیر مستقیم و صحیح باید به این منبع موثق مراجعه کرد تا بتوانیم در مسیر اندیشه های امام راحل و آرمان های انقلاب حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به این که اندیشه های امام راحل را نمی توان با خاطره گویی تبیین کرد، گفت: ملت ایران اسلامی به خاطره گویی و چنین موضوعاتی گوش نخواهند داد، چرا که اندیشه امام در خدمت مردم بودن و در فکر پا برهنگان جامعه بودن است.

 

حجت الاسلام محمدی برتری کاخ نشینان بر کوخ نشینان را در اندیشه امام راحل منسوخ دانست و گفت: در اندیشه امام بر حکومت الهی بر مبنای ولی فقیه تأکید شده است که در آن نفی و مبارزه با استکبار است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: در اندیشه امام صدور پیام اسلام، شنیدن صدای مظلومیت مسلمانان و آزادی خواهان اسلام است، از این رو در صورت شک و شبه در این مسیر باید به ولی فقیه مراجعه کرد تا مسیر صحیح را بشناسیم.

 

وی با تأکید بر این که با وجود ولی فقیه نوبت به کسی دیگر نمی رسد که بخواهد اندیشه های امام را تبیین و با خاطره گویی از آن بهره برداری کند، گفت: راه انقلاب رسیدن به سعادت است و در مکتب توحیدی و الهی راهی جز تبعیت از ولی فقیه ندارم، از این رو هر گونه مخالفت با ولی فقیه گناهی بزرگ و نابخشودنی محسوب می شود.

 

حجت الاسلام محمدی پیروی از ولایت فقیه را الزامی دانست و گفت: راه امام راحل مستمر خواهد بود، چرا که هر ساله شاهد عشق و علاقه بیشتر جوانان و مردم به امام راحل هستیم./1307/ت302/ح

ارسال نظرات