۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۶۷۰۹۸
مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت خبر داد؛

برگزاری دوره تابستانی مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت ویژه بانوان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از آغاز نام نویسی ترم تابستانی این مرکز ویژه بانوان خبر داد و گفت: دوره تابستانی مرکز قرآن وحدیث کریمه اهل بیت(س) ویژه بانوان در رشته های مختلف قرآن و حدیث برگزار می شود.
حجت الاسلام مشرف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام مشرف با اعلام این خبر گفت: دوره تابستانی مرکز قرآن وحدیث کریمه اهل بیت(س) ویژه بانوان در رشته های مختلف قرآن و حدیث برگزار می شود.

 

وی با اشاره ‏به آغاز ثبت نام این دوره ها از 23 خردادماه جاری گفت: دوره‏های قرائت قرآن، حفظ قرآن و حدیث، ترجمه و مفاهیم و تفسیر، مهدویت و تربیت مربی از جمله رشته های ارائه شده در این دوره تابستانی است.

 

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت اولویت نام نویسی را با کودکان و نوجوانان معرفی کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این دوره تابستانی از تاریخ 23 خردادماه تا تاریخ دوم تیرماه 1394 همه روزه غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 تا 14 می توانند به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) واقع در شبستان نجمه خاتون مراجعه کنند.

 

وی در پایان افزود: شماره تلفن 37175504 نیز در ساعت اعلام شده پاسخ‌گوی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر است./1323/د102/ح

ارسال نظرات