۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۶۷۳۷۷

ویژه برنامه های اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصر شیرین به تشریح ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان پرداخت.
حجت الاسلام محمد محمودي

حجت الاسلام محمد محمودی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصر شیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جلسات هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان داشت: با توجه به فرارسیدن ماه پر برکت رمضان، برنامه های مختلف فرهنگی در راستای فیض بردن از برکات این ماه را در دستور کار قرار داده ایم.


حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی برگزار می شود.


وی با اشاره به دیگر برنامه های قرآنی بیان داشت: برپایی کلاس های صحیح خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه های ماه پرفیض رمضان می باشد و سعی بر این است که در راستای استفاده و فیض بیشتر مخاطبان، محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز بین المللی و مطرح مصری و همچنین استانی برگزار شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی قصر شیرین در ادامه افزود: پس از ماه مبارک رمضان نیز پنج کرسی تلاوت را در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.


این مسؤول با بیان اینکه کانون های فرهنگی مذهبی مساجد در ایام اوقات فراغت دانش آموزان نقش بسزایی را ایفا می کنند، اظهار داشت: با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی است که بتوانیم دانش آموزان را با آموزه های فرهنگی و قرآنی انس دهیم.


حجت الاسلام محمودی با اشاره به مساجد برگزار کننده این طرح گفت: مساجد شهری امام حسین(ع)، مهدیه و ... و همچنین مسجد امیرالمومنین(ع) در بخش روستایی، مجری برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و تفریحی دانش آموزان هستند.


وی در پایان به اهمیت حضور روحانیان و مبلغان دینی در این ایام بسیار تأکید کرد و ابراز کرد: ترویج مباحث دینی و قرآنی نقش مهمی در آگاهی دادن به مردم و ترویج فرهنگ اسلامی دارد و قطعا از ایجاد بسیاری از اختلافات جلوگیری خواهد کرد./857/ت302/ب4

ارسال نظرات