۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۹۶۲۲

برگزاری کلاس های آموزشی تابستانی در مؤسسه میراث شیعه

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رحیم قربانی از برگزاری کلاس های آموزشی تابستانی در مؤسسه میراث شیعه خبر داد.
کلاس هاي آموزشي روحانيان

حجت الاسلام رحیم قربانی، مدیر موسسه میراث شیعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری کلاس های آموزشی تابستانی در موسسه میراث شیعه خبر داد.


وی در رابطه با هدف برگزاری کلاس های آموزشی تابستانی موسسه میراث شیعه، گفت: غرض از برگزاری این کلاس ها آشنایی متقاضیان مشتاق، با علوم اسلامی است.


این استاد حوزه ادامه داد: کلاس های موسسه در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد، و عموم عزیزان خصوصا از طلاب محترم جهت حضور در کلاس های آموزشی موسسه میراث شیعه جهت حضور در این کلاس ها دعوت می کنیم.


وی ابراز داشت: در طب اسلامی، کتاب قانونچه ابن سینا مورد بحث و تدریس قرار خواهد گرفت و همچنین کلاسی با عنوان حفظ صحت بدن بر اساس طب و تغذیه سنتی برگزار خواهد شد که در آن شیوه های حفظ سلامت مزاج بر اساس تغذیه سالم بحث خواهد شد.


مدیر موسسه میراث شیعه همچنین از برگزاری دوره هیأت و نجوم اسلامی به صورت مقدماتی خبر داد و تصریح کرد:  در این دوره افزون بر مباحث هیأت و نجوم مبانی و لوازم مورد نیاز مباحث فقهی در نجوم را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

وی در ادامه به بخش دیگری از مباحث مورد بحث در این کلاس ها اشاره کرد و ابراز داشت: ادبیات عرب و زبان قرآن با موضوع صرف و نحو، آشنائی با منطق و کاربرد های آن در علوم نیز مورد نظر ما در کلاس های تابستانی است.


حجت الاسلام قربانی اذعان داشت: همچنین در این دوره تاریخ تشیع مورد بحث قرار خواهد گرفت در این رابطه نیز از اساتید بنام و مجرب جهت تدریس دعوت به عمل آمده است.


وی خاطرنشان کرد: دروس تقویتی ریاضی، شیمی، فیزیک، عربی، زبان نیز جهت بهره گیری نوجوانان عزیز از برنامه های تابستانی طرح ریزی شده است.


این استاد دانشگاه با اشاره به برگزاری دوره های هنر اسلامی، افزود: معرق کاری، قلم زنی، خوشنویسی با خودکار و قلم از برنامه های کلاس های هنر اسلامی است.


وی در رابطه با زمان برگزار کلاس ها، ابراز داشت: کلاس های فوق بعد از ماه مبارک رمضان و در محل موسسه میراث شیعه برگزار خواهد شد، از عموم علاقه مندان به ویژه طلاب محترم جهت شرکت در این کلاس ها دعوت می کنیم.


حجت الاسلام قربانی بیان داشت: متقاضیان برای شرکت در این کلاس ها می توانند همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر به صورت تلفنی با شماره 35261428 و شماره 09145040310 تماس و یا به صورت حضوری از ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 عصر در مکان موسسه واقع در دارایی دو، روبروی مسجد صاحب الامر حضور یابند./854/ت302/ب4

ارسال نظرات