۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۶۹۷۸۴
امام جمعه دورود مطرح کرد؛

نظارت بر کار قضات موجب سلامت دستگاه قضا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود نظارت بر کار قضات را امری مهم در جهت حفظ سلامت دستگاه قضا بیان کرد و گفت: حفظ سلامت دستگاه قضایی مورد اهتمام مسؤولان قوه قضائیه است.
عدالت

حجت الاسلام محمد علی رجایی پور، امام جمعه دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با عملکرد دستگاه قضایی بیان داشت: عملکرد این نهاد را می توان خوب بیان کرد ولی مطلوب نبوده است.

 

وی با بیان این که قوه قضاییه باید به پرونده ها زودتر رسیدگی کند، افزود: باید در گرفتن جرم و اجرای حکم تناسب زمانی وجود داشته باشد.

 

امام جمعه دورود رسیدگی به موقع به پرونده ها را عملی مناسب در جهت اجرای حکم بیان کرد و عنوان داشت: در این راستا موجبات رضایتمندی مردم نیز فراهم می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که مطالبات رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون راه گشا است، اظهار داشت: عمل به مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در جهت پیشبرد اهداف نظام امری ضروری است.

 

حجت الاسلام رجایی پور در ادامه خاطرنشان کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب تاکنون در همه عرصه ها به خوبی عمل نشده است و بیشتر در شعارها مطرح می شود.

 

وی عمل نکردن به مطالبات رهبر معظم انقلاب را ضعف دستگاه ها بیان کرد و افزود: باید مطالبات ایشان در دستور کار دستگاه ها در عرصه های گوناگون قرار گیرد.

 

امنیت مردم در گرو برقراری عدالت در جامعه

امام جمعه دورود نظارت بر کار قضات را امری مهم در جهت حفظ سلامت دستگاه قضا بیان کرد و عنوان داشت: حفظ سلامت دستگاه قضایی مورد اهتمام مسؤولان قوه قضائیه است.

 

وی رعایت عدالت در جامعه را امری بسیار مهم در جهت تکامل انسان و جامعه دانست و افزود: با برقراری عدالت در جامعه مردم احساس امنیت می کنند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات