۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۰۵۲۶
آیت الله صافی در دیدار سرپرست استانداری قم:

مسؤولان از هر فرصتی برای خدمت به مردم و رفع نیازهای فقرا استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار سرپرست استانداری قم با بیان اینکه مسؤولیت ها گذرا هستند اظهار کرد: مسؤولان باید حداکثر استفاده را از فرصت ها برای خدمت به مردم و کسب رضای الهی داشته باشند.
ديدار سرپرست استانداري قم با آيت الله مکارم

به گزارش خبرگزاری رسا، فریدون همتی سرپرست جدید استانداری قم پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار طی سخنانی با تاکید بر ضرورت تلاش برای کسب رضای خداوند و توجه به معنویات در امور اظهار کرد: هر کسی در هر سمتی باید بر انجام وظایف و تکالیف خود مراقبت داشته باشد.


وی با بیان اینکه فرصت های خدمت به مردم برای افراد زودگذر هستند افزود: مسئولیت ها امتحان الهی هستند و باید تلاش کرد تا از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

 

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات مردم در زمینه های مختلف تصریح کرد: مسئولین باید از هر موقعیتی برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها خصوصا اقشار فقیر جامعه استفاده کنند.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همچنین وجود حضرت معصومه (س) و حوزه های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و گفت: مسئولین باید دین خود را از جهات مختلف دینی و اخلاقی به شهر مقدس قم ادا کنند.


فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با علما، خدمت در قم را مهم و با ارزش دانست و اظهار کرد: در راه خدمت به قم نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم و مسئولان و دعای خیر مراجع معظم هستیم.


وی با اشاره به جایگاه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه خدمت به قشر مستضعف گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانم در این راه گام بردارم.

 

حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، سیار فرماندار قم، رستمی معاون توسعه مدیریت استاندار، حجت الاسلام هاشمی مشاور امور روحانیت استاندار و طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری، همراهان آقای همتی در این دیدار بودند. /924/د102/ج

 

ارسال نظرات