۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۷۱۲۲۶
مدیر مدرسه علمیه الزهرا بوشهر:

شهدای غواص، استکبارستیزی ملت ایران را به دنیا ثابت کردند

خبرگزاری رسا ـ بازیاری گفت: تفحص 175 شهید غواص با دست‌های بسته که مظلومانه و بی‌رحمانه به شهادت رسیده بودند، در این شرایط حساس، بار دیگر به دنیا ثابت کرد که ملت ایران تسلیم هیچ‌گونه زور گویی و بی‌عدالتی نخواهند شد.
مراسم يادبود شهداي غواص

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم یادبود 175 شهید غواص شب گذشته در مدرسه علمیه الزهرا(س)، با حضور طلاب، بسیجیان و اساتید این مدرسه برگزار شد.

 

رباب بازیاری مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر، در این مراسم گفت: تفحص 175 شهید غواص با دست‌های بسته که مظلومانه و بی‌رحمانه به شهادت رسیده بودند، در این شرایط حساس، بار دیگر به دنیا ثابت کرد که ملت ایران تسلیم هیچ‌گونه زور گوئی و بی‌عدالتی نخواهند شد.

 

وی افزود: مردم ایران تا زمانی که زیر سایه ولایت‌فقیه زندگی می‌کنند، همواره سربلند، سرافراز و مایه رعب و هراس ابرقدرت‌های مستکبر جهان خواهند بود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، شهید مرتضی مطهری را مایه افتخار حوزه‌های علمیه دانست و اظهار داشت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید مطهری، حوزه‌های علمیه متحول شد و به کمال رسید، به‌طوری‌که پس از آن کسی دیگر به طلبه به‌عنوان بی‌سواد نگاه نمی‌کند.

 

بازیاری اضافه کرد: شهید مطهری افزون بر دارا بودن شخصیت علمی بی‌نظیر، دارای شخصیتی با ابعاد برجسته معنوی، عبادی، اجتماعی، سیاسی بود که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بود.

 

وی با اشاره به مسأله انتظار، تصریح کرد: انتظار فرج دو گونه است عده‌ای الهم عجل می گویند و تنها به همین اکتفا می‌کنند و عده‌ای دیگر الهم عجل می‌گویند و برای تحقق امر فرج از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند؛ البته شهدای ما این‌گونه بودند که برای تحقق ارمان و هدفشان از بذل جان هم فروگزاری نکردند.

 

گفتنی است از دیگر برنامه‌های این مراسم یادبود، برگزاری نماز جماعت، صرف افطاری و قرائت قران بود./846/پ203/ب4

ارسال نظرات