۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۷۱۷۳۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اولویت اول گروه های تکفیری، سرنگونی جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمی با بیان این که اولویت اول گروه های تکفیری، سرنگونی جمهوری اسلامی است، گفت: جریان غربی عربی معاند، نه به صورت یک گفتمان خلق الساعه بلکه طی نقشه های شصت ساله و شاید بیشتر دستگاه کفر جهانی، امروز برای سرنگونی نظام اسلامی در ایران به قدرت رسیده است.
جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی و آمران به معروف و ناهیان از منکر شب گذشته در محل پارک کوهسنگی مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام علی اصغر لطفی، رییس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر همراه بود، متن پیام آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهدمقدس قرائت شد.

 

در ادامه، کریمی، نماینده مشهد در مجلس گفت: ما بندگان خدا نیاز به تذکر داریم. این جوهر وجودی انسان است که پروردگار در وجود او قرار داده است تا با زندگی در اجتماع و با تکیه بر زندگی اجتماعی رشد کند و به کمک جامعه به سعادت برسد بنابراین رسیدن به کمال در بُعد مادی و معنوی یک امر فردی نیست؛ بنابراین اگر همه مردم کمک کردند، مسیر زندگانی و حیات جامعه می تواند در مسیر رضای خدا قرار گیرد و در سایه آن تک تک افراد این جامعه نیز به کمال برسند.

 

وی با اشاره به این که کمال یک جامعه اسلامی در گرو عمل به قانون است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال می فرماید: زمانی می شود به حیات طیبه رسید که اصول رسیدن به کمال را رعایت کنیم و یکی از مهم ترین این اصول، رعایت طاعت خداوند است.

 

کریمی ادامه داد: اساسا نظم جهان خلقت نیز بر همین پایه استوار است. برای مثال یک چراغ راهنمایی که در خیابانی نصب شده است، نمونه کوچکی از نظم است که عمل نکردن به دستورات آن، اصولی را به هم می ریزد. تخطی از فرمان یک چراغ قرمز ممکن است یک خسارت مالی یا خسارت جانی آن هم به عده ای معدود وارد کند اما تخطی از اصول جامعه اسلامی، عواقب بسیار گسترده تر و فاجعه بارتری خواهد داشت. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اظهار کرد: در حالی که ما امروز در یک امنیت فوق العاده به سر می بریم، ملت های منطقه همگی درگیر آتش جنگ و درگیری و کشتارهای وحشیانه هستند و هیچ ملتی از ملت های منطقه نیست که طعم تلخ جنگ و ناامنی را نچشیده باشد. امروز که ملت ما با آرامش در حال چانه زنی های سیاسی بر سر منافع هسته ای خود است، ملت های منطقه با خون خود افطار می کنند.

 

وی با طرح این پرسش که دلیل امنیت ما چیست؟ پاسخ داد: در واقع، اولویت اولِ گروه های تکفیری، جمهوری اسلامی است. جریان غربی عربی معاند، نه به صورت یک گفتمان خلق الساعه بلکه جزو نقشه های شصت ساله و شاید بیشتر دستگاه کفر جهانی، امروز به قدرت رسیده است. تمام این نقشه ها برای سرنگونی نظام اسلامی در ایران و ایجاد آشوب برای ملت ما است اما چرا این هدف دشمنان کوردل ما محقق نمی شود؟.

 

کریمی در پاسخ، حاکم بودن یک نظام اسلامی را دلیل اصلی اقتدار و امنیت ایران دانست و گفت: دلیل امنیت ما این است که یک نظام اسلامی مبتنی بر قرآن و ولایت فقیه بر کشور حاکم است و این نظام از دل یک انقلاب خون بار و با تقدیم سیصدهزار شهید بیرون آمده است. امروز رییس جمهور آمریکا حتی در خواب خود هم نمی تواند رؤیای دخالت نظامی در ایران را ببیند.

 

وی اضافه کرد: این به خاطر آن است که همه دنیا می داند در هر خانه و در میان هر خانواده ایرانی، چندین نیروی منتظر جهاد وجود دارد. مرد و زن، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همگی منتظرند دشمن نظام اسلامی کوچک ترین غلطی بکند تا مانند حماسه های جنگ تحمیلی از صحنه روزگار محوش کنند.

 

این نماینده مجلس در انتها ابراز امیدواری کرد: عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر باعث می شود جامعه در مسیر طاعت الهی باقی بماند. دین داری مردم مشهد همواره الگو و سرمشق ملت ایران بوده است و این شهرمقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام مانند نگینی بر تارک ایران اسلامی می درخشد./863/پ202/ب5

ارسال نظرات