۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۷۳۶۵۶
امام جمعه کرمان:

بیداری اسلامی راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان گفت: کشورهای اسلامی باید از خواب غفلت بیدار شده و بصیرت کافی را در مسائل خود داشته باشند تا فریب دشمن را نخورند و کشور خود را در اختیار غربی‌ها نگذارند.
حجت الاسلام والمسلمين جعفري امام جمعه کرمان حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان خطبه های نماز جمعه درمصلای امام علی(ع) کرمان، گفت: دین بزرگ پیامبر اکرم(ص) از جهت مادی و معنوی برای انسان ها کامل است و چیزی کم ندارد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) با عمل کردن به دین کامل پیامبر اکرم(ص) توانست اسلام را به کشور ایران بیاورد که 35 سال است این دین از دست کشور های غربی همچون آمریکا و اسرائیل حفظ شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به این که مردم امروز، باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و نگذارند که دین اسلام از بین برود، خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی(ره) دین اسلام را در ایران زنده کرد از آن روز فشارها بر ایران سخت شد اما مردم دلاور ایران توانستند جلوی استکبار های جهانی بایستند و دفاع کنند.

 

امام جمعه کرمان با توجه به این که رسول خدا تمام خرافات دین را از بین برد و دین کاملی را برای انسان ها به یادگار گذاشت، اظهار داشت: در زمان های قدیم مردم زیر فشار غرب بودند که مردی به نام امام خمینی آمد و گفت شاه باید از ایران برود که کسی باور نمی کرد که غرب با آن همه قدرت نتواند جلوی اسلام بایستد و این حرف امام، نشان از توکل بر خدا بودن است.

 

وی بیان داشت: بیش از 35 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد که مردم با حضور در صحنه توانستند این انقلاب بزرگ را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با توجه به این که امام توانست جلوی غرب بایستد و شاه را از سرزمین خود بیرون کند، تأکید کرد: مردم فلسطین با یاری خدا همچون امام می توانند رژیم اشغالگر اسرائیل را از سرزمین خود بیرون کند.

 

وی با بیان این که میلیون ها مردم و انسان های بی گناه از فلسطین و دیگر کشور ها کشته یا مجروح می شوند، خاطرنشان کرد: اگر کشور های اسلامی با وحدت و با یک هدف غلبه بر دشمن کنند می توانند بر آن ها پیروز شوند.

 

امام جمعه کرمان یادآور شد: کشور های اسلامی باید از خواب غفلت بیدار شوند و بصیرت کافی داشته باشند تا در مسائل خود فریب دشمن را نخورند و کشو ر خود را در اختیار کشور های غربی نگذارند.

 

وی با اشاره به این که بیرون کردن اسرائیلی ها از کشور فلسطین شدنی است، بیان داشت: مردم فلسطین با یاری خدا و توسل به اهل بیت می توانند این رژیم اشغالگر را از خاک خود بیرون کنند.

 

وی در پایان گفت: قدس قبله اول مسلمین جهان بوده که استکبار جهانی به وسیله صهیونیست جنایتکار این حرم مسلمانان را اشغال کرده و ما باید با بیداری اسلامی جلوی کار آن ها را بگیریم./972/پ201/ب4

ارسال نظرات