۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۷۳۸۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود از مظلومان را نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز قدس حمایت قاطع و روزافزون خود از مظلومان را نشان دادند.
مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، شخصیت های مذهبی و سیاسی و نمایندگان مردم استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز قدس بجنورد در گفت و گو با خبرنگار رسا، حضور گسترده مردم در مراسم روز قدس را معنادار و دارای پیام ذکر کردند.

 

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم روز قدس، ضمن قدردانی از مردم، اظهار کرد: این حضور با زبان روزه، یک نوع عبادت بوده و ثواب و اجر معنوی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز با بیان این که پشتوانه نظام مقدس اسلامی مردم هستند، افزود: مردم ایران اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته همواره در صحنه بوده و از نظام اسلامی حمایت کردند.

 

وی با بیان این که یکی از راهبردهای اصلی نظام اسلامی حمایت از مظلومان و مقابله با ظالمان است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم روز جهانی قدس نیز در همین راستا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: اهالی استان خراسان شمالی و ملت ایران با حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز قدس به همه مظلومان اعلام کردند که نگران نباشند چرا که آنها از مظلومان حمایت کرده و پشت سر آنها هستند.

 

وی با اشاره به افزایش حضور مردم در مراسم روز قدس امسال به نسبت سال های پیش، خاطرنشان کرد: افزایش حضور مردم درواقع دارای این پیام است که صدای حمایت آنها از مظلومان هر سال به نسبت سال پیش از آن محکم تر و بلندتر می شود.

 

سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز با بیان این که حضور پرشور مردم در مراسم روز قدس در حوزه داخلی و خارجی تأثیرات فراوانی دارد، افزود: امسال به دلیل جنایت های داعش در سرزمین های اسلامی و قتل و کشتار مسلمانان در مناطق مختلف، حضور گسترده مردم اهمیت بیشتری داشت و مردم نیز با درک این اهمیت حضور پرشورتری داشتند.

 

قاسم جعفری، نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم روز قدس، اظهار کرد: مردم آمده اند که بگویند با ولایت هستند و به فرمان رهبری معجزه به پا می کنند.

 

وی با بیان این که ملت مسلمان ایران به فرمان ولی فقیه خود ناشدنی ها را شدنی می کنند، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر این موضوع را به اثبات رساند و به ملت مظلوم فلسطین نیز این پیام را داد که ملت مسلمان ایران همچنان از آنها حمایت می کنند.

 

موسی الرضا ثروتی، دیگر نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم روز قدس، اظهار کرد: پیام مردم ما به اسراییل و استکبار جهانی، مقاومت، صبر، پایداری و حمایت از مستضعفان است.

 

گفتنی است، مراسم روز جهانی قدس جمعه نوزدهم تیرماه برابر با بیست و سوم ماه رمضان، با حضور پرشور و گسترده مردم خراسان شمالی در بیش از 35 نقطه شهری و روستایی این استان برگزار شد./9314/پ203/ح

ارسال نظرات