۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۱۸۸
امام جمعه محمودآباد:

روحانیان مشعل داران عرصه فرهنگ و تبلیغ هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که روحانیان مشعل داران عرصه فرهنگ و تبلیغ هستند، گفت: روحانیت به نحوی شایسته در راستای ترویج تعالیم والای دینی مبین اسلام گام برداشته و مشغول به فعالیت است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در گردهمایی جامعه روحانیت شهرهای محمودآباد و سرخرود که در اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد برگزار شد با اشاره به این که ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی آن، گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن بوده که انسان باید از لحظه های گرانقدر و والای آن به نحوی شایسته استفاده کند.


وی با بیان این که ماه رمضان از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است که انسان باید قدر آن را بداند، افزود: این ماه نورانی ماه عبودیت و بندگی و آغاز سال تربیتی انسان است.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که روحانیان مشعل داران عرصه فرهنگ و تبلیغ هستند، تصریح کرد: روحانیت به نحوی شایسته در راستای ترویج تعالیم والای دینی مبین اسلام گام برداشته و مشغول به فعالیت است.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: روحانیت به نحوی شایسته در راستای تبلیغ دین گام برداشته و به عنوان چهره های ماندگار بر دل های محبوب مردم با نورافشانی به تبلیغ دین می پردازند.


وی ادامه داد: با وجود همه شیطنت ها و تلاش های دشمنان دین و قرآن، روحانیت در عرصه تبلیغ دین مبین اسلام کوشا بوده و به نحوی ارزشمند در این مسیر کوشا گام برمی دارد.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که نقش روحانیت در این برهه از زمان حساس و کلیدی است، گفت: امروز به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری جایگاه روحانیت جایگاهی ویژه و استثنایی است.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: روحانیت جامعه اسلامی را به سمتی برده است که کشورمان در جامعه بین الملل حرفی برای گفتن داشته و در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج فرهنگ نماز برکات و ثمرات گرانقدری دارد، گفت: باید به نحوی شایسته تلاش کنیم تا مردم را به فریضه پرشکوه و عظیم نماز دعوت کنیم.


وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان داشت: انتخابات مهمی چون مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که باید مردم را به حضور پرشور و گسترده در آن دعوت کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات