۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۷۶۶۷۱
مدیر اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

انس با ائمه اطهار سبب تربیت اخلاقی و دینی افراد، به ویژه قشر جوان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: وجود پایگاه ها و کانون های فرهنگی مذهبی و برگزاری مراسمات مذهبی امری بسیار حیاتی است، چرا که به واسطه این مراسمات فرهنگ اسلامی در جامعه ترویج و گسترش پیدا خواهد کرد و انس با ائمه اطهار(ع) سبب تربیت اخلاقی و دینی در قشر جوان می‌شود.
حجت الاسلام سيد حسين سيد سامعي

حجت الاسلام سید حسین سیدسامعی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: با توجه به هجمه های دشمن در زمینه های فرهنگی و حضور و ظهور ابزارهایی همچون ماهواره، شبکه های اجتماعی و ... باید احساس خطر کرد و  از طریق راهکارهای مختلفی با این هجمه ها مقابله کرد.


حجت الاسلام سید سامعی اظهار داشت: قطعأ بی توجهی و دوری از مسائل و برنامه های فرهنگی جوانان و خانواده ها را به منجلاب فساد و تباهی خواهد کشید چرا که دشمنان تنها به دنبال تضعیف مسلمانان هستند و این را به خوبی می دانند که از طریق جنگ به نتیجه نمی رسند، در همین راستا به جوانان ضربات مهلکی در زمینه های فرهنگی وارد می کنند که جبران آن بسیار مشکل است، از این رو باید در این زمینه پیشگیری کرد.


وی در ادامه بیان داشت: باید در احیا و تقویت برنامه های فرهنگی گام برداریم، چرا که انس و رغبت جوانان و نوجوانان در این زمینه ها، ایمان آن ها را قوی تر خواهد ساخت.


این مسؤول فعالیت و همکاری تمام مسؤولان را در این زمینه خواستار شد و  تصریح کرد: موازی کاری در تمام برنامه ها به ویژه در بحث فرهنگی نتیجه سازنده ای دربر نخواهد داشت، از این رو همدلی و انسجام مردم و مسؤولان زمینه ساز تقویت پایه های اسلام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی صحنه ابراز کرد: متأسفانه دشمنان اکنون در درون خانه های ایرانی های رخنه کرده و با پخش برنامه های مخرب ماهواره زمینه ساز حرکت و هدایت جوانان به سمت گناه می باشند، تقویت فرهنگ اسلامی و آموزش جوانان و نوجوانان در این زمینه بسیار لازم و ضروری است.


حجت الاسلام سید سامعی خاطر نشان کرد: وجود پایگاه ها و کانون های فرهنگی مذهبی و برگزاری مراسمات مذهبی امری بسیار حیاتی است، چرا که به واسطه این مراسمات فرهنگ اسلامی در جامعه ترویج و گسترش پیدا خواهد کرد و انس با ائمه اطهار(ع) سبب تربیت اخلاقی و دینی در قشر جوان خواهد شد.


وی در پایان به فعالیت های کانون های فرهنگی و مذهبی در شهرستان صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بیش 160 هیأت و کانون فرهنگی مذهبی در صحنه دارای مجوز هستند و در حال فعالیت‌اند./857
/ت302/ح

ارسال نظرات