۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۸۴۳
از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر؛

مهمترین برنامه های گردهمایی ستادهای اقامه نمازجمعه استان بوشهر تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر مهمترین برنامه های گردهمایی ستادهای اقامه نمازجمعه استان را تشریح کرد.
بهمياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمنیاری، سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های ویژه بزرگداشت پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشور گفت: نخستین اقامه نمازجمعه در کشور به امامت آیت الله ظالقانی برگزار شد و بعد از آن نیز ادامه یافت.

 

وی از گردهمایی ستادهای اقامه نمازجمعه در استان خبر داد و افزود: گردهمایی ستادهای اقامه نمازجمعه در استان دوشنبه پنج مرداد ساعت 10صبح در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام بهمنیاری همچنین افزود: کارگاه تخصصی نقاشی و عکاسی، تشکیل کمیسیون سیاسی و فرهنگی جوانان و همینطور در حوزه خواهران، تجلیل از ستاد اقامه نمازجمعه شهر بردخون به عنوان برترین ستاد اقامه نمازجمعه در سال 92، تجلیل از پیشکسوتان و مداحان برگزاری مناسبات در ستاد اقامه نمازجمعه استان، برگزاری جلسات شوراهای اداری با محوریت نمازجمعه و برنامه های فرهنگی، از عمده ترین برنامه های ستاد اقامه نمازجمعه است که در پایان از نتایج فعالیت ها با تصمیم گیری های شورای سیاستگذاری استان و طرح نقشه راه، از فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان نیز بهره مند خواهیم شد.

 

سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: این حرکت با محوریت نمازجمعه و تأثیر معنوی آن در جامعه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهتمام بیشتر در برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبات مذهبی است.

 

حجت الاسلام نعمت الله رکنی، مسؤول ستاد نمازجمعه بوشهر نیز با اشاره به برگزاری 120برنامه ویژه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: ستاد مردمی و شورای عالی دهه کرامت با هدف گسترش سیره رضوی تشکیل شده است.

 

مسؤول ستاد نمازجمعه بوشهر از برگزاری جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد و افزود: هشتمین جشنواره «زیر سایه خورشید» به مدت هشت روز با حضور خادمان ملکوتی امام هشتم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رکنی گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی و مداحی حاج محمود طاهری در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های جشنواره «زیرسایه خورشید» از اواخر مردادماه آغاز و تا اوایل شهریورماه ادامه دارد، افزود: دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده‌های شهید و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های دهه کرامت در نظر گرفته شده است./833/پ202/ح

ارسال نظرات