۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۷۸۸۹۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

نمایندگان مجلس توافقنامه هسته ای را بر اساس مصالح کشور بررسی کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، روند قانونی تصویب توافقنامه هسته ای را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: انتظار مردم این است که شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دقت توافقنامه هسته ای را بر اساس مصالح کشور مورد بررسی قرار دهند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع  فعالان سیاسی مذهبی بابل با بیان این که اوامر مقام معظم رهبری در کشور فصل الخطاب است، گفت: همگان موظف به حرکت در مسیر ولایت و تحت اوامر مقام معظم رهبری در کشور هستند و به همین دلیل تندروی و کند روی در این مسیر پذیرفتنی نیست.

 

وی با انتقاد از کسانی که توافق نامه هسته ای را بالاتر از فتح خرمشهر می دانند، اظهار داشت: کسانی توافق نامه هسته ای را بالاتر از فتح خرمشهر می دانند، اصلا پی به ماهیت آزادسازی خرمشهر نبرده اند زیرا بر اساس دیدگاه امام راحل، فتح خرمشهر با اراده و نصرت الهی محقق شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای، خاطرنشان کرد: تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای قابل تقدیر است  و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اینان فرزندان این نظام و انقلاب هستند.

 

وی افزود: هنوز راه  زیادی در مسیر تصویب این توافقنامه و طی مراحل قانونی باقی مانده است و و نباید دچار ذوق زدگی شد.

 

حجت الاسلام شکریان روند قانونی تصویب توافقنامه هسته ای را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: انتظار مردم این است که شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دقت توافقنامه هسته ای را بر اساس مصالح کشور مورد بررسی قرار دهند.

 

وی با انتقاد از تعطیلی تابستانی مجلس آن را در این برهه به مصالح کشور ندانست و اظهار داشت: تعطیلات ده روزه ی تابستانه ی نمایندگان مجلس در این زمان حساس و فرصت اندک باقیمانده قابل قبول نیست و باید کارشناسان مجلس و همه مراکز مربوطه با تلاش نمایندگان بند بند این توافقنامه را مورد بررسی کارشناسانه قرار می دادند.

 

این استاد حوزه علمیه به تلاش برخی از کشورهای غربی برای سوء استفاده از توافقنامه برای فشار بیشتر در مسائل دیگر، گفت: توافقنامه ایران صرفا در موضوع هسته ای بود و حتی اگر این توافقنامه به تصویب نرسد، اجازه سوء استفاده به هیچ دولتی داده نمی شود.

 

وی ادامه داد: ما با آمریکا تنها در مورد مسائل هسته ای مذاکره کرده ایم و سیاست ما در مقابل استکبار آمریکا تغییری نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به فضاسازی رسانه های بیگانه و مطرح کردن مسائل  دیگری  مانند موضوع فناوری موشکی و هوافضای ایران، خاطرنشان کرد: بر اساس دیدگاه امام راحل اصل بر دشمنی و فریب کاری ابر قدرت ها و بی اعتمادی به آنها است و دشمنان ما بدانند که رویکرد منطقه ای ما و حمایت از مظلومان در برابر مستکبران تغییر نخواهد کرد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات