۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۷۹۵۷۹
مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت گسترش ظرفیت های علمی حوزه علمیه خواهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: انتظار است حوزه‌های علمیه استان به ویژه مرکز مدیریت خواهران در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از توانمندی های خود در این راستا گام های مهمی بردارند.
جمالي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان این که حوزه‌های علمیه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی دارند، گفت: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مددکاری و مشاوره خانوادگی، ایجاد مرکز مشاوره و برپایی کارگاه های آموزش مسایل دینی حول محور ایثار و شهادت مورد نیاز جامعه ایثارگری استان و آحاد مردم است که این مرکز می تواند نقش بزرگی در این راستا ایفا کند.


مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر افزود: همکاری حوزه علمیه خواهران در ایجاد بسترهای لازم جهت آشنایی مخاطبان گسترده خود می تواند به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بینجامد.


حجت الاسلام تشکری خاطرنشان کرد: با همکاری 70 نفر مشاور مسائل دینی در مدارس دخترانه استان با همکاری بنیاد شهید در خصوص آموزش مسایل دینی و آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا در طول سال تحصیلی کلاس هایی دایر می شود.


وی با اشاره به این که معرفی شهدای روحانی از جمله مسائل مهمی است که در این مرکز می بایبست مورد توجه قرار بگیرد، گفت: جا دارد در این خصوص همایش علمی ارزنده ای در راستای بزرگداشت این عزیزان برگزار شود.


مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر بیان کرد: انتظار هست حوزه‌های علمیه استان به ویژه مرکز خواهران در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از توانمندی های خود در این راستا گام های مهمی بردارند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای فعالیت های پژوهشی به ویژه در خصوص پرداختن به سبک زندگی و سیره شهدا گفت: در جامعه اسلامی مان امنیت و آرامش موجود حاصل خون بهای شهدای والامقام و ایثارگران عزیز است که در این راستا وظیفه خطیری به عهده علما و نخبگان جامعه گذاشته شده است./846/پ202/ب4

ارسال نظرات