۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۸۰۰۴۵
استاد حوزه علمیه:

نقد توافق هسته‌‍‌‌ای در دستور کار مدارس علمیه قرار گیرد/ انتقاد منطقی و منصفانه باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وظیفه طلاب و مدارس علمیه در زمینه توافق هسته‌ای، گفت: نقد منطقی و منصفانه مسأله توافق هسته‌ای در دستور کار مدارس علمیه قرار گیرد.
حجت الاسلام قائم مقامي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد قائم مقامی، استاد برجسته حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وظایف طلاب و حوزه های علمیه در مساله توافق هسته ای، گفت: طلاب و روحانیون باید تمامی جهات توافق انجام شده را مدنظر داشته باشند، از جهتی مصلحت سنجی های مقام معظم رهبری دیده شود و از جهت دیگر باب نقد در این راستا باز شود.


وی افزود: مدارس علمیه باید به‌صورت منطقی، منصفانه و همراه با استدلال توافق را نقد کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی با اشاره به اظهارات برخی از مسؤولان در جهت اعتراض به منتقدان توافق هسته ای، تصریح کرد: اینکه گفته می شود انتقاد نباید صورت بگیرد صحیح نیست، البته باید توجه داشت که موضوع توافق هسته ای دارای وجوه مختلفی است و در حقیقت نمی‌توان گفت که خیانتی صورت گرفته است، دولت تمامی تلاش خود را در این زمینه انجام داده است.


وی در ادامه ابراز داشت: بیان انتقاد و صدای مخالف در این زمینه لازم و ضروری بوده و ما در نهایت تابع ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

 

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با تأکید بر ورود طلاب و حوزه های علمیه در مسأله توافق هسته ای، اظهار داشت:  طلاب و مدارس علمیه با توجه به مصالح و جهات مختلف نقد توافق هسته ای را در دستور کار خود قرار دهند./811/ت303/ح

ارسال نظرات