۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۸۰۲۵۷
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فراگیری قرآن و احادیث اهل‌بیت جوانان را در مقابل تهاجمات فرهنگی بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری جشنواره حدیث در ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این فعالیت‌ها و جشنواره‌ها با این هدف برگزار می‌شود تا جوانان ما با قرآن و احادیث اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) روز به روز بیشتر آشنا شده و در مقابل هر گونه تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.
آل هاشم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری جشنواره حدیث در ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این جشنواره از ابتکارات ما بوده است که در سال جاری برای ششمین بار برگزار شده که امروز از برگزیدگان آن تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

وی افزود: پیش از این در ارتش جمهوری اسلامی مسابقات قرآنی برگزار می‌شد اما برگزاری مسابقات حدیثی از ابتکارات جدید ارتش جمهوری اسلامی است.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: طی برگزاری این جشنواره‌ها ما شاهد بودیم که کارکنان و پرسنل ارتش اعم از خواهران و برادران همچنین خانواده‌های آنها در راستای حفظ احادیث اهل‌بیت(ع) در کنار قرآن بسیار کوشا بودند.

 

حجت‌الاسلام والسلمین آل هاشم در پایان خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها و جشنواره‌ها با این هدف برگزار می‌شود تا جوانان ما با قرآن و احادیث اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) روز به روز بیشتر آشنا شده و در مقابل هر گونه تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند./807/ت303/ح

ارسال نظرات