۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۱۸۹۷
آیت الله مظاهری هشدار داد؛

جنگ نرم استکبار جهانی خطرناک ترین اقدام علیه اسلام

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان صداقت را رکن اصلی کار خبری دانست و گفت: با بازگو کردن حقایق، اسلام واقعی را به دنیا معرفی کنید.
جنگ نرم استکبار جهانی خطرناک ترین اقدام علیه اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان صبح امروز در دیدار با اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که در حسینیه حضرت ابوالفضل برگزار شد گفت: صداقت و وحدت را رکن اصلی کار خبری دانست و گفت: با بازگو کردن حقایق اسلام واقعی را به دنیا معرفی کنید.

وی در ادامه ابراز داشت: خوشبختانه ما برای معرفی اسلام نیازی به‌ دروغ نداریم و اگر بتوانیم اسلام را طوری‌ که هست در غرب پیاده کنیم، همین کار ما یعنی نابود کردن اقدامات دشمنان که البته کار مشکلی است.

حضرت آیت الله مظاهری کار کردن در فضای رسانه و در مقابله با صهیونیست ها و رسانه های غربی، را عمل مقدسی توصیف کرد و اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم شما با آنان جنگ داشته باشید بلکه می‌خواهیم شما حرف اسلام را بزنید چرا که خواه ناخواه حرف شما با ارزش می‌شود.

رییس حوزه علمیه اصفهان صهیونیست ها را عامل اصلی تبلیغات ضد اسلامی در کل دنیا دانست و ابراز داشت: عمده کار آنان این است که یک اسلام خرافی، تحجری و داعشی را به مردم معرفی کنند و قضیه‌ داعش نیز از همین‌ جا سرچشمه می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان این که جنگ نرم از همه جنگ ها و حملات استکبار جهانی شدیدتر و خطرناک تر است گفت: در این شرایط خطرناک داعیع دار اصلی این حرکت خزنده رژیم صهیونیستی است.

حضرت آیت الله مظاهری در پایان فعالیت های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از مقدس ترین کارها دانست و گفت: ادامه دار شدن و محتوا پیدا کردن این فعالیت ها را باید در رأس کارها و فعالیت های خود قرار دهید تا بتوانید برای اسلام عزیز نماینده و سفیر خوبی باشید.  

لازم به ذکر است در این مراسم حدود 140 نفر از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی، دبیرکل این اتحادیه و مسؤولان استان اصفهان حضور داشتند.

اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی، روز گذشته در سفری 2 روزه برای اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و بازدید از آثار تاریخی اصفهان وارد این شهر شدند و ‌از مجموعه فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان و ‌مقبره بابارکن‌الدین و تکیه آیت‌الله خوانساری بازدید کردند./939/پ203/ب

ارسال نظرات