۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۸۴۴۰۴
مدیر مدرسه علمیه شهرستان سلسله خبر داد؛

احداث ساختمان مدرسه علمیه شهرستان سلسله در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله از ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع احداث خواهد شد.
مدرسه علميه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله از سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است، عنوان داشت: این مدرسه تاکنون در مکانی استیجاری فعالیت داشته است.

 

وی نبود فضای آموزشی را از مشکلات اساسی مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله عنوان کرد و بیان داشت: فعالیت مدرسه علمیه در فضای استیجاری به دلیل این که فضای مربوطه متناسب با مدارس علمیه نیست، مشکلات فراوانی پیش روی طلاب است.

 

حجت الاسلام بابایی با اشاره به انجام رایزنی‌ها و برنامه ریزی ها افزود: زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع، به عنوان زیربنای ساختمان مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله درنظر گرفته شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله با بیان این که عملیات خاک برداری مدرسه علمیه سلسله از اردیبهشت ماه آغاز شده است، تصریح کرد: به زودی فعالیت ساخت مدرسه آغاز می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله در چهار طبقه آموزشی و با ظرفیت 220 نفر ساخته می شود.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه با اشاره به شرکت پذیرفته شدگان در آزمون کتبی و مصاحبه ورودی به مدارس علمیه، در دوره اختبار و تثبیت عنوان داشت: پس از پایان دوره آموزشی آزمون کتبی بین شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

وی ابراز داشت: امید است با برگزاری این دوره های آموزشی و سنجش داوطلبان ورود به مدارس علمیه، بتوان افرادی را که توانایی و استعداد طلبگی دارند را انتخاب کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان سلسله برگزاری دوره آموزشی وتهذیبی ویژه پذیرفته شدگان ورود به مدارس علمیه را فرصتی مناسب برای آشنایی طلاب با فضای مدارس علمیه و کمک کردن در جهت شکوفایی استعداد طلبگی آنان بیان کرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات