۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۸۷۷۷۶
در آستانه روز ازدواج؛

مرکز مشاوره دینی در شهرستان آمل راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی آمل از راه اندازی مرکز مشاوره دینی در آستانه روز ازدواج در این شهرستان خبرداد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از راه اندازی مرکز مشاوره دینی در شهرستان آمل خبرداد و تصریح کرد: این مرکز در آستانه روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(ع) در اداره تبلیغات اسلامی آمل راه اندازی شد.


وی افزود: مرکز مشاوره دینی و خانوادگی در این اداره همزمان با ایام گرانقدر و ارزشمندی ایجاد شده است که تلاش داریم گام های ارزنده و متعالی را در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی برداریم.


استاد حوزه علمیه آمل خاطرنشان کرد: در این مرکز اساتید مجربی حضور دارند که مردم شهرستان آمل می توانند با حضور در این مرکز به صورت رایگان از خدمات آن بهره مند شوند.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که گسترش مراکز مشاوره دینی نقش ارزشمندی در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی دارد، گفت: سبک زندگی اسلامی ثمرات و برکات گرانقدری در زندگی انسان داشته و می تواند سعادت و رستگاری را برای زندگی هر فردی به ارمغان آورد.


رییس تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که مقام معظم رهبری توجه خاصی به بهره گیری از سبک زندگی اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد اهتمام والایی صورت گیرد تا بتوانیم سبک زندگی اسلامی را به عنوان عاملی اساسی در مسیر تعالی خود و خانواده مان نهادینه کنیم.


وی با بیان این که فرهنگ اسلامی و تعالیم والای دینی باید در جامعه گسترش پیدا کند  که دستاوردها و اثرات ارزنده ای دارد، گفت: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی عاملی اثربخش در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که می تواند ثمرات شایسته ای داشته باشد.


استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: دشمنان به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند و تلاش می کنند تا با برنامه های مختلف در مسیر تحقق اهداف و خواسته هایشان کوشا باشند که نیاز است بصیرت و هوشیاری شایسته ای وجود داشته باشد.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که کانون مهم و ارزشمند خانواده مورد توجه دشمنان است که تلاش دارند آن را تضعیف کنند، گفت: برنامه های شبکه های ماهواره ای با هدف تضعیف دین محوری، فروپاشی کانون خانواده و رواج آسب های اجتماعی صورت می گیرد.


وی با اشاره به این که گسترش سبک زندگی اسلامی سبب می شود تا اعضای خانواده با آرامش و آسایش در کنار هم زندگی کنند، افزود: دشمنان از ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی هراسان هستند و تلاش می کنند تا با هر ابزاری برای مقابله با آن گام بردارند.


رییس تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال شبهه افکنی در جامعه هستند که روحانیان و مراکز فرهنگی می توانند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با تهدیدات و شبهات دشمنان نقشی ارزنده و والا ایفا کنند.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت(ع) تعالی بخش زندگی انسان در مسیر رستگاری است، گفت: سرمایه ها و ظرفیت های ارزشمندی داریم که می توانیم با استفاده از آن به تقرب الی الله و جایگاه والایی در نظام هستی دست پیدا کنیم./1314/302/ب3

ارسال نظرات