۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۲۸۸۲۵۲
لحظاتی پیش با حضور آیت‌الله نوری همدانی؛

سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی العالمیه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ سال جدید تحصیلی طلاب جامعه المصطفی العالمیه(ص) لحظاتی پیش با شعار «جهاد علمی، عقلانیت و معنویت» و با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم آغاز شد.
آغاز سال تحصيلي جامعه المصطفي العالميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال جدید تحصیلی طلاب جامعه المصطفی العالمیه(ص) هم اکنون با حضور حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم آغاز شد.

 

در این مراسم حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت‌الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه به‌عنوان میهمان و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی به عنوان رییس جامعه المصطفی العالمیه(ص) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

با برپایی این مراسم، سال تحصیلی 20 هزار طلبه جامعه المصطفی از 120 ملیت مختلف با شعار «جهاد علمی، عقلانیت و معنویت» آغاز شد.

 

در این سال تحصیلی که بیش از 180 مدرسه در داخل و خارج کشور متکفل امور علمی و آموزشی طلاب جامعه المصطفی هستند، 3000 طلبه جدید الورود، تحصیلات خود را در جامعه المصطفی آغاز می‌کنند.

 

البته قابل ذکر است، جامعه المصطفی یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی معتبر در زمینه علوم اسلامی و انسانی است که بالغ بر 120 رشته تحصیلی را طراحی و تولید محتوا کرده است.

 

هم اکنون در این نهاد علمی، 127 رشته در مقاطع مختلف کاردانی تا دکتری ارائه می‌‌شود.

 

جامعه المصطفی که اخیرا، تقویم آموزشی خود شامل معرفی نظام آموزشی، زمان آغاز و پایان سال تحصیلی، امتحانات، تعطیلات و... را در قطع‌های مختلف به صورت شمسی و قمری طراحی و منتشر کرده بود، برای سال تحصیلی جدید، این تقویم را در قالب اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند طراحی کرده و در اختیار طلاب قرار می‌دهد./997/پ202/ی

ارسال نظرات