۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۲۸۸۷۸۶
استاد حوزه علمیه:

مسلمانان با پرهیز از تفرقه توطئه دشمنان را بی‌اثر کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که امروزه مسلمانان گرفتار دشمنی های بسیاری شده‌اند، گفت: همه مسلمانان باید به خود بیایند و با اتحاد و پرهیز از عناد و تفرقه، دشمنی‌ها را بی اثر کنند و اجازه ندهند تا دشمنان چهره‌ای خشن از اسلام جلوه دهند.
حجت الاسلام والمسلمين سجادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سجادی از علمای استان مازندران در ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که دین منتخب نزد خداوند متعال اسلام است، گفت: غیر از دین حنیف اسلام هیچ دینی مورد پذیرش خداوند نیست.


وی افزود: یهودیت، نصرانیت و دیگر ادیان هیچگاه نمی توانند به اسلام برسند چون تنها دین کامل اسلام است که به وسیله رسول اکرم(ص) به جهانیان عرضه شده است؛ تمام دین ها منسوخ شده یا می شوند اما کلام الله مجید و دین مبین اسلام می ماند.


استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان این که افراد معتقد به دین و مذاهب دیگر باید از اطاعت و تعصب کوکورانه دست بردارند، اظهار داشت: بنابر گفته تورات و انجیل پیامبر آخرالزمان وجود دارد که همه باید از او اطاعت کنند، همه باید در جهان متحد شوند و به اسلام روی بیاورند.


وی ادامه داد: امروز همه مسلمانان باید تحت کلمه واحده «لااله الا الله» و «محمد رسول الله» متحد شوند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند، همه مسلمانان باید خود را برای ظهور امام زمان(عج) و تحت رکاب بودن ایشان آماده کنند.


حجت الاسلام والمسلمین سجادی با بیان این که امروزه مسلمانان گرفتار دشمنی های بسیاری شده‌اند، ابراز داشت: همه مسلمانان باید به خود بیایند و با اتحاد دشمنی های دشمنان را بی اثر کنند و اجازه ندهند تا دشمنان چهره ای خشن از اسلام جلوه دهند؛ از عناد و تفرقه باید پرهیز شود.


وی عنوان کرد: پیامبر مکرم اسلام فرمودند که هرکس من را قبول داشته و دوست دارد باید علی را نیز دوست بدارد، از همین رو کسی نمی تواند بگوی که پیامبر اسلام را دوست داشته اما امام علی(ع) را دوست ندارم چون خود حضرت فرمودند من و علی یکی هستیم.


استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان این که دهه غدیر باید همانند دهه عاشورا همه گیر شده و برای آن فرهنگ سازی شود،خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که عید غدیر مهم ترین عید جهان اسلام است چون ولایت را به انسان ها یاد آوری می کند؛ باید توجه داشت که دشمنان تلاش بسیاری کردند تا غدیر و آثار آن را از بین ببرند اما به فضل الهی موفق نشدند./1323/پ202/ی

ارسال نظرات