۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۲۸۷
آیت الله صافی:

هنرنمایی‌های قرآنی سبب اقبال مردم به قرآن می شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی با اشاره به اینکه خلق این اثر افتخار بزرگی برای تولیدکنندگان این آثار با ارزش قرآنی است، گفت:تولید اینگونه آثار سبب ترویج فرهنگ قرآنی و ترغیب بیشتر مردم برای روی آوردن به قرآن کریم می‌شود.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله صافی‌ گلپایگانی در مراسم رونمایی از آثار نفیس قرآنی که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: حکاکی قرآن کریم بر روی طلا یک تفکر بزرگ بوده که نشان دهنده همت عالی خالقان این اثر است و در توصیف و جایگاه این اثر، زبانم ناتوان است.

 

وی افزود: امروز در جهان هستی همه امور وابسته به قرآن کریم است و اگر به قرآن کریم تمسک بجوییم به طور قطع در تمام فعالیت‌های خود موفق خواهیم بود و اگر دستمان از قرآن کریم کوتاه باشد، هیچ چیزی نخواهیم داشت و در هیچ فعالیتی موفق نخواهیم بود.

 

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه اگر در امور الهی و قرائت قرآن کریم کوتاهی کنیم آخرتمان از بین می‌رود، گفت: در این صورت در هیچ مسیر و فعالیتی موفق عمل نخواهیم کرد.

 

وی در ادامه ابراز داشت: بزرگان دین اسلام درباره جایگاه اسلام و قرآن کریم سخنان بسیاری را بیان کرده‌اند اما زبان انسان از بیان آنها ناتوان است.

 

حضرت آیت الله صافی با اشاره به اینکه خلق این اثر افتخار بزرگی برای تولیدکنندگان این آثار با ارزش قرآنی است، خاطرنشان کرد: این توفیق نصیب هر انسانی نمی‌شود، تولید اینگونه آثار سبب ترویج فرهنگ قرآنی و ترغیب بیشتر مردم برای روی آوردن به قرآن کریم می‌شود.

 

وی عنوان کرد: تعظیم هر چه بیشتر به قرآن کریم سبب رشد و تعالی انسان می‌شود و از سوی دیگر خیر دنیا و آخرت را برای انسان‌ها به همراه دارد./1323/د102/ج

ارسال نظرات