۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۲۹۰۰۲۶
عضو شورای عالی حوزه علمیه:

بدبین کردن مردم به روحانیان یکی از شیوه های جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان این که بدبین کردن مردم به جامعه روحانیان یکی از شیوه های جنگ نرم است، گفت: مسؤولان و آحاد مردم ایران اسلامی باید در راستای فرهنگ سازی صحیح در مسیر مقابله و خنثی کردن جنگ نرم دشمنان گام بردارند.
حجت الاسلام محمد کهوند عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد کهوند عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور، عصر امروز سه شنبه 31 شهریور در همایش رزمندگان سایبری استان مرکزی که با حضور بسیجیان، مدیران رسانه و خبرنگاران در محل کانون امام خمینی اراک برگزار شد، بیان کرد: رسانه های داخلی کشور باید در مقابله با جنگ نرم رسانه های غربی بیش از پیش گام بردارند.

 

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان این که امروز در کشور جنگ نرم بسیار پیچیده است گفت: اهداف جنگ نرم دشمنان تسلط بر فکر و اندیشه ملت است.

 

تغییر فکر و اندیشه انسان ها از اهدف جنگ نرم است

حجت الاسلام کهوند با بیان این که در جنگ نرم دشمنان تلاش می کنند تا فکر و اندیشه انسان ها را تغییر دهند، اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی و برنامه های مختلف به دنبال آن است تا در نهایت بتوانند منافع خود را تامین کنند.

 

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان این که بدبین کردن مردم به جامعه روحانیان یکی از شیوه های جنگ نرم  است، گفت: مسؤولان و آحاد مردم ایران اسلامی باید در راستای فرهنگ سازی صحیح در مسیر مقابله و خنثی کردن جنگ نرم دشمنان گام بردارند.

 

فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید در بین نسل جوان تبیین شود

حجت الاسلام کهوند با تأکید بر این که فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید در بین نسل جوان تبیین شود، خاطر نشان کرد: ظهور فضای مجازی به عنوان یک ابزار جدید سریع و ارزان ارتباطی، عرصه های مختلف زندگی بشر را دچار دگرگونی کرده است و در این راستا مسؤولان روش های ارتباطی پسندیده فضای مجازی را در جامعه تبیین کنند.

 

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: استعمارگران دنیا برای به قدرت رسیدن در جهان و به زیر سلطه در آوردن کشورهای جهان از اینترنت بیشترین بهره را می گیرند و به این منظور، مدیران فرهنگی باید این موضوع را بیش از پیش جدی بگیرند.

 

گفتنی است، در این همایش رزمندگان سایبری استان مرکزی در کارگروه های خبر، شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای، پویا نمایی، نرم افزار، چند رسانه ای، سایت و گرافیک سازماندهی شدند.

 

شایان ذکر است، بیش از 200 نفر از بسیجیان در این کارگروه ها عضو شدند./842/202/ب1

ارسال نظرات