۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۹۰۴۴۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کتیبه نگاری احادیث امیر مؤمنان و خطبه غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت

خبرگزاری رسا ـ مسگرانی گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت کتیبه نگاری احادیث حضرت علی(ع) و خطبه غدیر با همکاری انجمن خوشنویسان انجام خواهد شد، همچنین برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی خطبه غدیر با همکاری دفتر قرآن وعترت از دیگر برنامه‌های این دهه است.
حسين مسگراني، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ایجاد یک فضای شاد و با نشاط در بین مردم از مهمترین اولویت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه ولایت و امامت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: کتیبه نگاری احادیث حضرت علی(ع) و خطبه غدیر با همکاری انجمن خوشنویسان، مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و برگزاری شب شعر و خاطره با همکاری انجمن اهل قلم از جمله برنامه‌های این ایام است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی خطبه غدیر با همکاری دفتر قرآن وعترت، نمایشگاه آثار تجسمی اساتید برجسته هنرهای تجسمی سیستان و بلوچستان، اجرای گروه‌های رقص شمشیر در میادین مهم شهر زاهدان و برگزاری برنامه هنری موسیقی و طنز از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

 

مسگرانی در ادامه، دیگر ویژه برنامه دهه امامت و ولایت را تشریح کرد و گفت: افتتاحیه نمایش فیلم‌های سینما تجربه، افتتاح دفتر سینما تجربه و برگزاری کارگاه نقاشی در رشته‌های تصویرسازی و نقاشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام قربان تا غدیر در شهرستان‌های استان با همکاری انجمن‌های هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های مفرح فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: برگزاری جشن عید غدیر در محل مسجد الغدیر زاهدان و برگزاری جشن غدیر خم با دعوت از همکاران و مسؤولین انجمن‌های فرهنگی و هنری در راستای گرامیداشت دهه ولایت و امامت نیز پیش بینی شده است./831/303/ب2

ارسال نظرات