۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۰۴۴۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

اختلاف افکنی بین مسؤولان از راه‌های نفوذ دشمن در کشور است

خبرگزاری رسا - استاد حوزه علمیه مازندران اختلاف افکنی بین مسؤولان را راه نفوذ دشمن برشمرد و گفت: درگیری های سیاسی و بحث های بی فایده در اداره امور کشور از جمله نگرانی هایی مقام معظم رهبری و مردم است و مسؤولان باید در این مسائل قانون را ملاک خود قرار دهند.
محمدعلي حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل، صبح امروز در جمع بسیجیان منطقه بندپی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس سند گویای ایستادگی و مقاومت ایران و پیروزی جبهه حق بر قوای باطل و شیطانی بود.


وی ادامه داد: رژیم بعثی صدام با حمایت بلوک شرق و غرب در کنار  ارتجاع عرب، علی رغم برخورداری از پیشرفته ترین و مدن ترین تجهیزات نظامی روز، نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را تصاحب کند و این با رهبری بی نظیر امام راحل  این بت شکن قرن و مجاهدت همه ایثارگران به دست آمد.


مسؤول شورای فرهنگ عمومی بندپی غربی، وحدت و همدلی ملت ایران را در ایام جنگ 8 ساله بی نظیر دانست و تصریح کرد: صدام مغرورانه تا بن دندان مسلح و سرمست از تجهیزات اهدایی کشورهای استکباری به ایران اسلامی حمله کرد تا انقلاب اسلامی  را سرنگون سازد، اما این اراده خدا بود که حماسه بزرگ غرور آفرین مقاومت و ایستادگی ملت ایران را رقم زد.


وی پیروزی در دفاع مقدس را ما حصل اخلاص، ایمان، صبر و اتکال به خدا دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی برای نخستین بار در طول تاریخ بود که رهبری یک مرجع دینی را به عنوان نفر حاکمیت خود می دید و برخلاف جنگ های دویست ساله اخیر، با پیروزی ملت ایران به پایان رسید.


حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان به ارکان نظام اسلامی و تغییر اندیشه مقاومت در ملت ایران، اظهار داشت: بر اساس شواهد تاریخی یکی از مهم‌ترین راههای نفوذ دشمن در داخل کشور تطمیع عناصر سیاسی و خواص در جامعه است که این راهبرد از ابتدای انقلاب تا امروز از سوی دشمن صورت می‌گیرد.


وی افزود: دشمن با شناسایی افراد ضعیف النفس و بی ایمان، از راه تهدید و تطمیع سعی در استفاده از آنها می‌کند که این از مرموزانه ترین راه نفوذ دشمن شمرده می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران اختلاف افکنی بین مسؤولان را از دیگر راه نفوذ دشمن برشمرد و اذعان کرد: درگیری های سیاسی و بحث های بی فایده در اداره امور کشور از جمله نگرانی هایی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها از آن گلایه کردند و مسؤولان باید در این مسائل قانون را ملاک قرار دهند.


وی ادامه داد: سخنان و دیدگاههای مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، فصل الخطاب اداره امور در کشور است و هیج کس نه در کلام و نه در رفتار حق تخطی از این مسیر را ندارد.


حجت الاسلام حاجی زاده شبهه پراکنی و شایعه سازی را از جمله راهبرد های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی برشمرد و گفت: همیشه یکی از زجر آورترین و مذموم ترین عمل، ترور شخصیتهای برجسته و انقلابی در کشور است که به خوی شیطانی دشمن برای نفوذ در کشور بر می گردد.


وی شدت تبلیغات مسموم دشمنان را در ایام نزدیک به انتخابات دانست و تصریح کرد: آلوده کردن فضای سالم انتخاباتی، طرح شایعه تقلب برای بدبینی مردم نسبت به سلامت حاکمیت، دروغ پراکنی در جامعه به خصوص از طریق رسانه های ماهواره ای و شبکه های مجازی از راهکاری های دشمن علیه نظام اسلامی است که هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه را می طلبد.


استاد  حوزه علمیه با تاکید بر  حفظ روحیه آحاد ملت در ادامه مسیر دفاع مقدس، گفت: برخلاف ساده اندیشی برخی که جنگ را تمام شده می دانند، دشمن با همه قوا و سخت تر از ایام دفاع مقدس هجمه های وسیعی را علیه نظام اسلامی تدارک دیده است.


وی ادامه داد: نباید به راحتی از طرح ریزی جنگ نرم دشمنان و استکبار جهانی علیه انقلاب گذشت بلکه هوشیاری و بصیرت، همدلی، وفاق و تبعت کامل از مقام معظم رهبری ما را از این جنگ هم با سرافرازی بیرون خواهد آورد./1313/202/ب2

ارسال نظرات