۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۷۲۶

جشن بزرگ ولایت در آینه غدیر در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ ولایت در آینه غدیر با محوریت امامت و ولایت همراه با سخنرانی امام جمعه مسجد سلیمان و اجرای برنامه های متنوع، در اهواز برگزار می‌شود.
عيد غدير

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، جشن بزرگ ولایت در آینه غدیر با محوریت امامت و ولایت همراه با سخنرانی امام جمعه مسجد سلیمان و اجرای برنامه های متنوع، شامگاه هشتم مهرماه سال جاری در مسجد چهارده معصوم(ع) اهواز برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، جشن بزرگ ولایت در آینه غدیر با محوریت امامت و ولایت و گرامی داشت واقعه بزرگ غدیر و همچنین آگاه سازی اذهان امت اسلام نسبت به جایگاه و اهمیت این موضوع همراه با سراسر کشور در اهواز برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این مراسم حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان و رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به ایراد بیاناتی در خصوص ولایت و غدیر می پردازد.

 

شایان ذکر است جشن بزرگ ولایت در آینه غدیر در اهواز روز چهارشنبه، هشتم مهرماه سال جاری ساعت 19 در مسجد چهارده معصوم(ع) به نشانی پادادشهر، خیابان تیر شرقی با حضور مسلمانان داغ دیده حادثه منا برگزار می شود.

 

گفتنی است، در این مراسم افزون بر سخنرانی، برنامه های اجرای مولودی، سرود، تئاتر، برگزاری مسابقه و اعطای جوایز نفیس شامل کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد مقدس انجام می شود./9453/102/ب3

ارسال نظرات