۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۹۱۷۴۵
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در صحن علنی مجلس :

غیرت انقلابی ظریف کمتر از بنده نیست/ مسؤولان و ملت ایران جنایت‌های آمریکایی‌ها را فراموش نخواهند کرد

خبرگزاریرسا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: احساس غیرت دینی و دفاع از انقلاب و رهبری و خون شهدا در افرادی مانند آقای ظریف از بنده کمتر نیست، حال ممکن است براساس تصمیمی اقدامی کرده باشند که این اقدامشان مورد نقد بنده، شما و بسیاری از دوستان باشد.
حجت الاسلام ابوترابي فرد در جلسه علني مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رییس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بروجرد با بیان اینکه باید در سخن گفتن در رابطه با وزیر خارجه به‌عنوان یک مقام مسئول، ادبیات رعایت شود، گفت: احساس غیرت دینی و دفاع از انقلاب و رهبری و خون شهدا در افرادی مانند آقای ظریف از بنده کمتر نیست، حال ممکن است براساس تصمیمی اقدامی کرده باشند که این اقدامشان مورد نقد بنده، شما و بسیاری از دوستان باشد، اما بنا نیست که یک انسان و افرادی که در تاریخ زندگی‌شان در خدمت انقلاب، امام و رهبری بوده‌اند، ما آنها را با ادبیاتی که شایسته نیست، نقد کنیم.

 

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ایران نسبت به آمریکا خطوط قرمزی دارد و ملت بزرگ ایران جنایات آمریکا را در طول تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد. امروز چالش‌های دنیای اسلام در عربستان، سوریه و یمن ناشی از سیاست‌های مذبوحانه مخالف با منافع اسلام است که از سوی سیاستمداران آمریکایی رقم می‌خورد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعاً ملت ایران و مجلس شورای اسلامی موضع قاطعی را نسبت به رفتار سردمداران آمریکا خواهند داشت و کمترین رفتاری که زمینه نفوذ غرب را فراهم کند رصد خواهند کرد./858/د102/ج

ارسال نظرات