۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۹۲۲۲۹
احمدی نژاد در بیرجند:

بالاترین دشمنی شیطان با ولایت و امامت است/ یک ثانیه از وقت مردم را به خودم اختصاص نمی دهم

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور سابق ایران با بیان این که گاهی به خاطر یک اشتباه و یک خطای حاکمان ممکن است یک جامعه برای مدت طولانی از حکومت اسلامی فاصله بگیرد، گفت:بالاترین دشمنی شیطان با ولایت و امامت است.
احمدي نژاد

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق ایران شب گذشته در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند با بیان این‌که مردم خراسان‌جنوبی ولایتمدار، امین و مرزداران خوبی برای این دیار و کشور بوده اند، افزود: خدا را شاکرم که توفیق حضور دوباره در بیرجند را پیدا کردم تا از نزدیک با مردم این دیار صحبت کنم.


وی ادامه داد: برای بنده بسیار باعث افتخار است که اولین سفر استانی خود را به این استان داشته ام.


احمدی نژاد به جان باختگان حادثه منا اشاره کرد و گفت: یاد حجاج که در نتیجه سوء مدیریت سعودی و توطئه دشمنان از میان ما رفتند را گرامی می‌داریم.

 

وی ضمن تبریک عید غدیر به همه مسلمان ادامه داد: عید غدیر بزرگترین عید بشریت است چون روز نتیجه گیری زحمات پیامبران الهی و روزی است که باید از زحمات تمام پیامبران نتیجه گیری می‌شد.


رییس جمهور سابق ایران تصریح کرد: خداوند همه کمال ها را برای هدایت انسان‌ها، طی کردن مسیر دشوار برپایی ارزش های اسلامی مثل توحید و عدالت در جامعه انسان قرار داد و پیامبران را نیز به همین منظور مبعوث کرد.


احمدی نژاد اضافه کرد: خداوند از همان ابتدا انبیاء الهی را مبعوث کرد که مردم را در برپایی عدالت توحید همراهی کنند و آنها جز محبت و دلسوزی به مردم چیز دیگری نمی‌خواهند،.

 

وی به اهمیت رسالت پیامبران اشاره کرد و گفت: خدای مهربان خطاب به محبوب ترین شخص پیامبران با یک نحو عفاف آلود می فرماید«ای رسول به آنچه به تو رسیده است ابلاغ کن چراکه اگر ابلاغ نکنی پیام الهی و رسالت را ابلاغ نکردی».


رییس جمهور سابق ایران اظهار کرد: هر جامعه نیاز به حکومت دارد و جامعه بدون حکومت امنیت لازم برای زندگی، رشد و تعاون ندارد.


احمدی نژاد با اشاره به این‌که همیشه باورها و اندیشه‌ها می‌تواند باورهای اندیشه همه زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: حکومت واحد عامل اصلی رشد جامعه است.


وی ادامه داد: اگر جامعه ای اندیشه و باورهای اسلامی را داشته باشد اما حکومت و امت آن از فعالیت های لازم برای اداره جامعه برخوردار نباشد آن جامعه امنیت ندارد.


رییس جمهور سابق ایران به وجود حکومت صالح و سالم در جامعه تاکید کرد و افزود: هرگاه حکومت به فعالیت‌های لازم به تولید و عدالت مداری نزدیک باشد به همان نسبت جامعه امن تر است و قطعا رشد و تکامل انسان‌ها فراهم می‌شود.


احمدی نژاد با تاکید بر این‌که عدالت مهم ترین چالش و درگیر برای حکومت بوده است، گفت: عدالت در واقع اندیشه عملی توحید است و حاکمیت عادل برای تقابل جامعه است.


 وی اظهارکرد: باید حکومت ها فرصت برای رشد جامعه فراهم کنند و همه ارزش های الهی به هر میزانی که حاکمیت ها به آن پایبند باعث رشد و اصلاح جامعه می شود.


رییس جمهور سابق ایران تصریح کرد: حاکمیت ناصالح باعث ایجاد فساد در جامعه می شود و به هر میزانی که حاکمان در پایبندی به ارزش های الهی تقصیر داشته باشند در جامعه نابسامانی، بد اخلاقی، ظلم و فساد به وجود خواهد آمد.


احمدی نژاد تصریح کرد: اگر حکومتی در مسیر اجرا مشکلات
ی برای جامعه بوجود آورد بخاطر یک اشتباه و یک خطای حاکمان ممکن است یک جامعه برای مدت طولانی از حکومت اسلامی فاصله بگیرد.

 

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم ایمان کامل، صلح و امنیت پایدار در جامعه ایجاد و شکوفا و اجرا شود باید عدالت به طور کامل در جامعه برپا شود و این عدالت با حاکمیت انسان کامل ایجاد می شود.

 

وی لازمه تحقق عدالت در جامعه را وجود حاکمان عالم دانست و گفت: این ویژگی در انسان معصوم وجود دارد و این فلسفه امامت و ولایت است.


رییس جمهور سابق ایران رسیدن به حاکمیت سالم را هدف اصلی ابلاغ امامت و ولایت و ماموریت همه انبیاء الهی برشمرد و افزود: در جوامع قبیله ای گاهی حیوان ها از انسان ها مهمتر بوده و بخاطر این موضوع بین انسان ها خون و خون کشی راه می افتاده است اما با وجود پیامبر خاتم حرف همه پیامبران یک جا در عید غدیر گفته شد.


احمدی نژاد با اشاره به اینکه باید انسان ها آزاده انتخاب کنند و وقتی این آزادی وجود داشته باشد جامعه رشد پیدا خواهد کرد، گفت: مردم باید با این اگاهی پایبند به نظام و رهبری باشند.


وی با تاکید بر این‌که وقتی پای عدالت وسط می آید خیلی ها عقب می کشند و جا می زنند، تصریح کرد: این افراد عدالت را به درستی انتخاب نکرده اند در حالی که وجود عدالت به نفع همه ی بشریت است.

 

رییس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: اگر مردم در صحنه نباشند هیچگونه موفقیتی به دست نخواهد آورد چراکه این مردم هستند که وفاداری و محبت را در جامعه اجرا می کنند.


احمدی نژاد به فلسفه غیبت امام زمان(عج)ادامه داد: 11 امام آمدند اما متأسفانه مردم ارزش امام را درک نکردند و با این غیبت فرصت داده شده است تا مردم رشد کنند و جامعه پذیرش امام معصوم را داشته باشد.


وی شرط آمدن امام زمان(عج) را خواستن مردم از ته قلب شان عنوان کرد و افزود: ابلاغ امامت و ولایت مأموریت تمامی پیامبران بوده است و انسان ها نیز باید در مسیر کمال آگاهانه پا گذارند و این چیزی نیست که بتوان آن را تزریق و تحمیل کرد.


رییس جمهور کشورمان اظهار کرد: باید نسبت به وجود امام زمان (عج) از روی عقل و تعقل صورت گیرد چراکه حضرت علی(ع) را نیز عده ای انتخاب و سپس ادعای سهم خواهی کردند.


احمدی نژاد بیان کرد: اصل امامت خیلی مهم است چراکه متعلق به کل بشریت است و اگر مردم از امامت غافل شوند از تمامی رسالت پیامبران غافل شده اند.


وی اظهار کرد: شیطان و شطانیان هدفشان این است که رابطه انسان با امام را قطع کنند و ابتدا تلاش دارند تا ذهن افراد را به امام منحرف کنند.


رییس جمهور سابق کشورمان ادامه داد: در صدر اسلام امویان بالاترین خباثت ها را نسبت به امامان انجام دادند و به گونه ای تبلیغات کرده بودند که پس از شهادت حضرت علی(ع) که خود اصل نماز بودند می گفتند مگر علی(ع) نماز هم می خواندند.


احمدی نژاد اظهار کرد: در طول تاریخ مال مردم خورها پیامبران را منحرف از دین می دانستند و با افترا و تهمت ذهنیت جامعه را به امام تخریب می کردند.


وی ادامه داد: بالاترین دشمنی شیطان با ولایت و امامت است و جریان های تکفیری امروز سر کودکان و مردم بی گناه را می برند و بعد از آن می گویند در خط پیامبر حرکت می کنند.

 

رییس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: حادثه غدیر مهمترین حادثه تاریخ بشریت است و رشد انسان ها در سایه و باور فرهنگ غدیر است.


احمدی نژاد تصریح کرد: غدیر رمز خلقت آدم و بشر است و نهالی که از غدیر بیرون آمده است عدالت است که پشتیبان مومنین و لازمه ی همه ی آرزوهای آرمانی است.


وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) بیش از 100 عبارت بر اهمیت غدیر و ولایت حضرت علی(ع) به صراحت بیان کردند و نقش منافقین را نیز در منحرف کردن مردم از اصل امامت را بارها برای مردم تبیین کرده اند.


رییس جمهور سابق کشورمان گفت: جامعه بشری راه های متفاوتی را رفته است و امروز با هدایت الهی به سرعت متوجه اصل امامت می شود.

 

وی به اوضاع جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام خود گروه های تکفیری را به وجود آورده اند و آن ها را تجهیز کرده و پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیارشان قرار می دهند و سپس دم از حقوق بشر می زنند.

 

رییس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه عربستان اکنون مردم یک کشور مسلمان را در زیر بمباران های خود می کشد و از طرف دیگر خود را خادم حرم امن الهی می داند، گفت: بهتر است این کشور امنیت انسان ها را نگه دارد.


احمدی نژاد وضع کنونی جهان را نتیجه حاکمیت طاغوتی دانست و افزود: حاکمیت طاغوتی در نقطه مقابل غدیر قرار دارد که اگر حاکمیت غدیردر جامعه حاکم بود این چپاولگری ها وجود نداشت.

 

وی تصریح کرد: با ظهور امام زمان(عج) که امری حتمی است و سیر ملت‌ها که به سوی تکامل در حرکت است شیطان و شیطانیان به ایستگاه آخر خود نزدیک می شوند.


رییس جمهور سابق کشورمان اظهارکرد: به فضل الهی بسیار بسیار زودتر از آن چیزی که بدخواهان تصور می کنند ظهور حضرت مهدی(عج) اتفاق خواهد افتاد و ما آن را نزدیک می دانیم.


احمدی نژاد ادامه داد: اکنون یک قدم و یک یا حسین دیگر به حکومت امام زمان(عج) فاصله داریم.

 

وی تاکید کرد: همه‌ی وقایع را باید بر اساس غدیر سنجید و معیار درست هم راستایی با غدیر می باشد.


رییس جمهور سابق کشورمان اظهارکرد: ما انسان ها با اغوای شیطانی تاکنون پا به پای پیامبران حرکت نکرده ایم که باید بیشتر تلاش کنیم تا در مسیر مستقیم پا نهیم.


احمدی نژاد گفت: دشمنی شیطان استکبار با ایران در این است که ملت ایران حقیقت امام را درک و با آن آشنا است و برقراری حاکمیت عدالت با آن است و این چیزی است که از نظر آن ها قابل قبول نیست.


وی اظهارکرد: دولت ها اکنون به ماهیت مستکبران پی می برند و در صدد افشای چهره واقعی آن ها هستند و بزودی صحنه جهان تغییر خواهد کرد و روز مرگ مستکبرین و پیروزی مؤمنان فرا می رسد.

 

وی یادآور شد: یک روحانی به من گفت «به شما تهمت زیاد می زنند چرا جوابشان را نمی دهید» من در جواب ایشان می گویم، من همه وجودم وقف و فدای مردم است و یک ثانیه از وقت مردم را به خودم اختصاص نمی دهم و خرج دفاع از خودم نخواهم کرد./968/پ201/ج

ارسال نظرات