۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۹۳۰۱۰
فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فاجعه منا نتیجه عدم پذیرش مسأله غدیر است/ رفتار آل سعود در قبال مسلمانان در فاجعه منا بدتر از آل یهود بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تأکید این که اتفاقات دنیای امروز و به ویژه جهان اسلام نتیجه عدم پذیرش مسأله غدیر است، گفت: بیش از پنج هزار نفر از مسلمانان مظلوم به خاطر بی کفایتی آل سعود در حال انجام مناسک حج کشته شدند و هیچ شفاف سازی در خصوص علت ایجاد این اتفاق و آمار بالای کشتار اعلام نشد و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد.
عيد غدير خم غدير شناسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی، در همایش پلیس، امنیت و اصناف که ظهر امروزدر محل هتل هما برگزار شد؛ با تأکید این که اتفاقات دنیای امروز و به ویژه جهان اسلام نتیجه عدم پذیرش مسأله غدیر است، اظهار کرد: فاجعه منا که به سبب بی لیاقتی آل سعود و اجرا دستورات یهود اتفاق افتاد و  عید امسال مسلمانان را به عزا تبدیل کرد نیز از جمله همین وقایع است.

 

وی برخورد و رفتار آل سعود در قبال مسلمانان را در فاجعه منا بدتر از آل یهود خواند، خاطر نشان کرد: بیش از پنج هزار نفر از مسلمانان مظلوم به خاطر بی کفایتی آل سعود در حال انجام مناسک حج کشته شدند و هیچ شفاف سازی درخصوص علت ایجاد این اتفاق و آمار بالای کشتار اعلام نشد و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه  تأکید کرد: در چنین شرایطی و درحالی که توجه همه به فاجعه منا است، آن ها می خواهند ما را مشغول و اذهان را منحرف کنند تا از برخی موضوعات اصلی غافل شویم، بنابراین باید مراقب بود و نباید از کنار چنین اتفاقی بزرگی که سبب کشتار هزاران مسلمان شد به سادگی گذشت تا داستانی همچون گسترش و اثرات مخرب ماهواره ها و شبکه اجتماعی در کشور تکرار نشود.

 

امیری مقدم آرامش، امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست، اظهار کرد: تمام شهیدانی که درطول دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت کشور جان خود را برای حفظ پاکی و آرامش ایران نثار کردند، حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید پاسخگوی آن ها در روز قیامت باشیم بنابراین  امروز باید در آن چه که آن ها به ارمغان آورده اند را حفظ کنیم و بدانیم هنوز نیز  توفیق و راه شهادت در جهت خدمت به مردم و ایجاد امنیت و آرامش اشان را در باز است.

 

وی بیان کرد: ما به عنوان پیروان ولایت حضرت علی(ع) هستیم و باید در عملکرد خود مراقبت کنیم تا از این ولایت پذیری فاصله نگیریم و تمامی حوزه ها، اصناف و اتحادیه های مشهد  باید نسبت به سایر شهرها در برخورد و رفتار نمونه باشند چرا که در جوار امام رضا(ع) قرار دارند و این امتیاز بزرگ و البته یک مسؤولیت سنگین را ایجاد می کند.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی همت همه جانبه تمامی اصناف را می طلبد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تأکیدات رهبری درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، خاطر نشان کرد:  تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند، تلاش و همت همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی  به ویژه تولید کنندگان واصناف است.

 

امیری مقدم با اشاره به این که احادیث و سفارش های بسیاری در خصوص اهمیت کار آمده است، گفت: اموال می تواند به عنوان یک وسیله برای تأمین زندگی خود و دیگران باشد و نیز افرادی  که از توانایی مالی برخوردارند باید  دست بقیه را بگیرند و آن ها را برآوردن نیازهای زندگی اش کمک کند چرا که این از جمله اعمالی است که برای آخرتش ذخیره می شود وآثار خوب این عمل تا قیامت شامل حال او می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت تعامل کاری در تمامی حوزه های امنیت برای انجام بهترین خدمت گذاری به مردم، بیان کرد: با بیان این که باید نسبت به اهمیت شغل خود واقف باشیم و بدانیم که سلامتی جامعه در اختیارمان قرار دارد بنابراین نسبت به گزینش افرادی که به عنوان جایگزین خود انتخاب می کنیم باید حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم تا افراد ذی صلاح در شغل های مهم جایگزین شوند./844/202/ب3

ارسال نظرات