۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۸۴۲
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور:

طرح ملی «نماز» ویژه مددجویان زندان‌های کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری طرح ملی «نماز» ویژه مددجویان زندان های کشور خبر داد و گفت: در سال جاری در طول 10 نوبت مبلغ در این راستا به اداره زندان ها اعزام می کنیم.
نماز

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور، صبح امروز، در دیدار با مدیرکل اداره زندان‌های استان لرستان و رؤسای زندان‌های استان با اشاره به این که در سازمان زندان‌ها فعالیت‌های خوب و ارزنده‌ای در زمینه نماز و فعالیت‌های فرهنگی در حال انجام است، گفت: این فعالیت ها باید تقویت شود.

 

سرگزی انجام فعالیت های فرهنگی در سازمان زندان ها را امری مهم دانست و اظهار داشت: با تعامل و همکاری باید این فعالیت ها گسترش یابد.

 

وی در ادامه با بیان این که از مخاطبان خاص ما مددجویان هستند، عنوان کرد: در این راستا طرح نماز ویژه مددجویان زندان های کشور برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: ماهی یک روز اعلام آمادگی می کنیم که با مددجویان سازمان زندان استان لرستان ارتباط منظم و مستمری با آنها داشته باشیم.

 

وی در ادامه طرح ملی نماز ویژه مددجویان را طرحی اثرگذار بیان کرد و گفت: در این راستا کتابخانه های زندان های استان را با آثار و محصولات نماز تجهیز می کنیم و در این سفر 100 عنوان کتاب برای زندان مرکزی خرم آباد همراه آورده ایم.

 

ستاد اقامه نماز لرستان از ستادهای فعال و موفق کشور است

سرگزی با اشاره به این که ستاد اقامه نماز تفاهم نامه هایی با وزارت خانه، سازمان و نهادهای کشور در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز داشته است، خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز لرستان از ستادهای اقامه نماز موفق و فعال کشور است.

 

وی با بیان این که بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، بهمن ماه سال جاری در قزوین برگزار می شود، افزود: به موازات اجلاس سراسری نماز، اجلاس های استانی نماز با رویکرد شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان نماز در استان ها برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که آمادگی لازم داریم که نمایشگاه آثار و محصولات نماز را در زندان ها و کانون های اصلاح و تربیت استان لرستان برپا کنیم، عنوان کرد: نیازهای مددجویان استان لرستان در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی را تا پایان سال جاری اجرا می کنیم.

 

وی با اشاره به این که ستاد اقامه نماز از نهادهای تحت نظارت مقام معظم رهبری است، گفت: سازمان زندان ها را از جمله پرچمداران آموزش نماز در کشور است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب ارزیابی برنامه های دستگاه ها را به ستاد اقامه نماز محول کردند، عنوان داشت: پس از آن معاونت برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی برنامه های دستگاه ها در ستاد به وجود آمد.

 

وی تصریح کرد: در این راستا همه ساله برنامه های دستگاه ها توسط ناظران ستاد اقامه نماز در اجلاس های سراسری اعلام می شود./9459/202/ب3

ارسال نظرات