۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۹۷۸۱۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

گول رفت و آمد هیأت های تجاری را نخوریم/ بی توجهی در اجرای برجام خسارت بار خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آمریکا در مقابل شروط رهبر انقلاب در اجرای برجام، چاره‌ای جز تسلیم ندارد و باید خواسته‌های به‌حق ملت ایران را بپذیرد.
آيت الله علي اسلامي

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به نامه رهبر انقلاب به رییس‌جمهور درباره الزامات اجرای برجام گفت: رهبر معظم انقلاب همانند پدری دلسوز بررسی‌های مجلس و شورای امنیت ملی را در مقوله برجام پیگیری کردند و همواره تاکیدات خود را بیان کردند.

 

وی با بیان این که آمریکا و غرب مذاکره را بستری برای نفوذ می‌دانند و این مسیر را برای دسترسی به عرصه‌های مهم ایران ادامه دادند، افزود: دشمن به دنبال فرصت است تا در کشور ورود پیدا کند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همه نهادها در بررسی برجام و بیان نقاط قوت و ضعف زحمت‌های زیادی کشیدند اما در نهایت رهبر انقلاب با تیم کارشناسی و خبره خود ضمن تاکید مجدد بر خطوط قرمز، راه‌های نفوذ دشمن را گوشزد کردند.

 

وی با اشاره به هوشمندی و نگاه خردمندانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: تحلیل رهبری این است که آمریکا می‌تواند از طریق برجام در ایران نفوذ کرده و خسارت و تهدیدات متعددی را برای کشور ایجاد کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری در نامه‎‌ای که به ریاست جمهوری داشتند، گفت: آمریکا در مقابل شروط رهبر انقلاب در اجرای برجام، چاره‌ای جز تسلیم ندارد و باید خواسته‌های به‌حق ملت ایران را بپذیرد.

 

عظمت ولایت فقیه در شرایط سخت مشخص می شود

وی با بیان این که در شرایط سخت است که عظمت جایگاه ولایت فقیه مشخص می‌شود، عنوان کرد: با وجود رهبری عالمانه ولی فقیه در کشور، خیالات خام دشمن از بین خواهد رفت.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسؤولان اجرایی کشور تصریح کرد: این که از اروپا هیأت‌های تجاری به سمت ایران سرازیر شده‌اند به نفع ایران نبوده و ما نباید گول این رفت و آمدها را بخوریم چراکه با بها دادن به بیگانگان سرمایه‌داران بزرگ ایرانی مأیوس می‌شوند.

 

این استاد حوزه اضافه کرد: ایران نباید واردات نیروهای متخصص داشته باشد در حالی که متخصصان کشور توانایی انجام بسیاری از کارها را دارند.

 

دولت سرمایه داران داخلی را نا امید نکند

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که باید دولت طوری عمل کند که صاحبان سرمایه در داخل نا امید نشوند، بیان کرد: اگر سرمایه‌داران خارجی وارد کشور شوند در واقع ناامیدی را به تولیدکنندگان داخلی تزریق کرده‌ و موجب فرار این سرمایه‌های از کشور می‌شویم.

 

امام جمعه تاکستان با بیان این که رهبر انقلاب تاکید داشتند که ایران نباید بازار مصرفی کالاهای آمریکایی و اروپایی در پسابرجام باشد، اظهار کرد: در دوران سی و چند ساله‌ای که از انقلاب ایران می‌گذرد آمریکا دشمنی‌های مختلفی با ایران داشته و تحریم‌های زیادی را بر ملت ما تحمیل کرده است.

 

وی در پایان با اشاره به این که تنها با نگاه به داخل مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد، گفت: باید به تولید داخلی فکر کنیم و اقتصاد مقاومتی را رونق دهیم./955/ت302/ج

ارسال نظرات