۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۳۰۰۱۴۴

مراسم تودیع و معارفه مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور حجت‌الاسلام مسعودی، معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.
پورذهبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مراسم تودیع و معارفه مسؤول نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان چهارشنبه، 13 آبان‌ماه با حضور مسؤولان دانشگاهی و اساتید حوزه و دانشگاه در تالار امام رضا(ع) واقع در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.


در این مراسم از زحمات و خدمات خالصانه حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی تقدیر و حجت‌الاسلام محسن قلندری به عنوان مسؤول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه سیستان وبلوچستان معرفی شد.


حجت‌الاسلام پورذهبی در این مراسم ضمن تشکر از الطاف مسؤولان و دانشجویان، بیان کرد: سعی ما بر این بوده است که الگوی طلبگی را در دانشگاه پیاده کنیم و در این مسیر اساتید خوبی ما را یاری کردند.


وی اظهار کرد: طبق فرمایش قرآن همیشه درصدد بودیم تا حداقل در توان خود شنونده خوبی برای مراجعین به نهاد باشیم تا نهاد نمایندگی رهبری، یک مأمن و مرکز رجوع برای همه اقشار دانشگاهی باشد.


دکتر بندانی، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم از تلاش‌های چندین ساله حجت‌الاسلام پورذهبی قدردانی کرد و افزود: شخصیت حجت الاسلام پورذهبی، یک شخصیت فرهنگی است و موجب شکل گیری حرکت‌های فرهنگی ارزشمندی در محیط دانشگاه شدند، که امیدواریم بتوانیم همچنان از رهنمودهای ایشان در این عرصه بهرمند شویم.


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان، تقویت وحدت و همدلی میان اقشار و گروه‌های مختلف دانشگاهی بوده است که امیدواریم این فضای تعامل همچنان حفظ و بلکه گسترش پیدا کند.


بندانی خاطرنشان کرد: هدف اولیه دانشگاه خصوصا در حوزه فرهنگی، افزایش معرفت دینی و تلاش برای نهادینه کردن ارزش‌ها است که بحمدالله در این خصوص فعالیت‌های فراوانی انجام شده و ادامه خواهد داشت./831/203/ب1

ارسال نظرات