۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۱۹۸
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

نسخه پیروزی ایران اسلامی تکیه بر فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در مسیر عزتمند خود اجازه کوچک ترین تعدی را به دشمنان نمی دهد، گفت: نسخه پیروزی ایران اسلامی تکیه بر فرهنگ عاشورایی و تکرار شعار حریتی امام حسین(ع) است.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، صبح امروز در یادواره شهدای والفجر 5 و مراسم چهلم درگذشتگان حادثه منا در اردبیل، یاد و خاطره شهیدان والاتبار دوران دفاع مقدس در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: دنیای شرق و غرب امروز به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران در مقابل برنامه‌های نیرنگ‌گونه آنها یک قدرت برتر و فایق است و قطعا این ملت در مسیر عزتمند خود اجازه کوچک ترین تعدی و جسارت به دایره ارزش‌های انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

 

وی افزود: نسخه پیروزی این ملت تکیه بر فرهنگ عاشورایی و تکرار شعار حریتی است که امام حسین (ع) به عنوان نسخه شفابخش برای جامعه بشری در نظر گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی، تصریح کرد: این ملت در مسیر آرمانی خود مانند مولایشان امام حسین (ع) دست از شعار هیهات منا الذله برنداشته و در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم این مرز و بوم با خون خود به امام حسین (ع) لبیکی دوباره گفتند.

 

امام جمعه اردبیل، در ادامه با تاکید بر تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه، بیان کرد: کشورهای منطقه نیز می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران تاثیر‌گذارترین کشور منطقه است و این تاثیرگذاری غرب را وادار کرده با نظام جمهوری اسلامی با راهکار منطقی در حل مشکلات عملی وارد شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار داشت: آمریکا و غرب در مقابل موضوعات دموکراسی و آزادی جامعه بشری، ادعاهای بی اساسی را بیان می کند که قطعا خود در اینگونه مسایل دارای مشکلات اساسی هستند.

 

وی یادآور شد: اگر امروز عربستان به یمن حمله کرده و یا تکفیری‌ها سوریه را مورد حمله قرار می‌دهند همه با چراغ سبز آمریکا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: کشور ما در این معادلات نه تنها دست بسته عمل نمی‌کند بلکه فرصت تاثیرگذاری بیشتری را به دست آورده تا همه به نقش کارآمدی نظام اسلامی پی ببرند.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با مولفه‌هایی همچون ایستادگی و اقتدار خود نه تنها در برابر دشمنان کوتاه نیامده و تسلیم نشده است بلکه در اصول خود تنازلی نکرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر نقش شهدا در عزت و عظمت کنونی انقلاب اسلامی، گفت: همه این عزتمندی‌ها را مرهون خود شهدا هستیم و وظیفه همه مسؤولان است تا خود را مرهون خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم ولایی و شهیدان بدانند./937/202/ب1

ارسال نظرات