۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۰۰۴۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

سیاست خارجی ما با رفت‌وآمد دولت‌ها تغییر نمی‌کند/ 13 آبان اعلام موضع ملت علیه آمریکا

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که سیاسیت خارجی جمهوری اسلامی برگرفته از قانون اساسی است، گفت: این سیاست با آمدن دولت ها تغییر نمی کند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 19 آبان روز جهانی آبان، گفت: پیشرفت همه جانبه کشور در گرو تولید علم است.


وی با تأکید بر ضرورت شتاب دادن به علم آموزی عنوان داشت: اساسی ترین نیاز کشور تولید علم است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دانشگاه ها باید به دنبال تولید علم باشند، خاطرنشان کرد: این نهادها باید در راستای تولید علم باید از حاشیه سازی دوری کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: برای تولید علم نباید با کارهای حاشیه ای محیط علم را آلوده کنیم و دانشگاه ها در این زمینه باید همت کنند.


سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قانون اساسی است
امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در دیدار با وزیر امور خارجه فرمودند سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قانون اساسی است، افزود: سیاست ایران اسلامی تغییر ناپذیر است.


وی با بیان این که آنچه ما در سیاست خارجی به آن عمل می کنیم طبق قوانین جمهوری اسلامی و قانون اساسی است، یادآور شد: این سیاست با آمدن دولت ها تغییر نمی کند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: در این زمینه اساسی ترین اصول توسط رهبر معظم انقلاب پی گیری می شود.


ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان سیاست خود را در برابر آمریکا اعلام کردند
وی با بیان این که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تغییر ناپذیر است، اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر سیاست خود را در مقابل آمریکا اعلام کردند.


نماینده ولی فقیه در لرستان مرگ بر آمریکا را همان مرگ بر سیاست آمریکا بیان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا باردیگر نظر خویش را در رابطه با سیاست های آمریکا اعلام کردند.


وی در ادامه با اشاره به این که هدف آمریکا در منطقه ایجاد ناامنی است، افزود: آمریکا در این راستا به دنبال ایجاد و دامن زدن به اختلاف بین شیعه و سنی است.


آمریکا بخش مهمی از مشکلات منطقه است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی آمریکا را بخش مهمی از مشکلات منطقه عنوان کرد و تصریح کرد: شیطنت های موجود در منطقه و مشکلات مردم از آمریکا است.


وی با اشاره به این که امروز آمریکا به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است، ادامه داد: عمل به رهنمود های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت افزایی، توطئه های نفوذ دشمنان را خنثی می کند.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که هدف آمریکا در نفوذ به کشور تغییر اعتقادات ملت است، اظهار داشت: متأسفانه عده ای تلاش می کنند تصویری غیر واقعی از آمریکا را نشان دهند در این زمینه باید با آگاهی عمل کرد.


روشنگری در پیام عاشورا مهم ترین هدف امام سجاد بود
وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت چهارمین امام شیعیان، امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) در زمان شش خلیفه زندگی کرده است و در طول عمر خویش پس از واقعه کربلا تلاش کرده است، تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که روشنگری در پیام عاشورا مهم ترین هدف امام سجاد بود، افزود: اگر امروزعاشورای حسینی شور دارد، به خاطر روشنگری های امام سجاد(ع) و زینب کبری (س) است.


وی با اشاره به 18 آبان روز کیفیت کالا گفت: بالابردن کیفیت محصولات و کالاهای داخلی از مهم ترین شاخص های اقتصاد مقاومتی است.


نماینده ولی فقیه در لرستان مقاوم سازی و ارتقای کیفیت کالا از ارکان اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: اگر ارتقای کیفیت داخلی رعایت شود، سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز اجرایی شده و مردم از ثمرات آن بهره مند می شوند./9451/201/ب1
 

ارسال نظرات