۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۱۰۵۴
نمایشگاه مطبوعات؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید و در جریان فعالیت‌های این رسانه حوزوی قرار گرفت.
علي جنتي

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سومین روز از برگزاری نمایشگاه، با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید و در جریان فعالیت‌های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، دبیران خبرگزاری رسا گزارش‌ مربوط به بخش‌ها و سرویس‌های مختلف این رسانه حوزوی را خدمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کردند که مورد توجه وی قرار گرفت.

 

جنتی ضمن قدردانی از فعالیت‌های طلاب خبرنگار در خبرگزاری رسا، برای پیشبرد اهداف عالی این رسانه آرزوی موفقیت کرد و گفت: بنده با فعالیت های خبرگزاری رسا آشنا هستم و از زحماتی که شما در عرصه خبر رسانی می کشید تشکر می کنم.

 

وی که در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از پاسخ به سؤالات خبرنگاران پرهیز می‌کند، تا دقایقی دیگر در نشستی خبری، پاسخگوی سؤالات آنان خواهد بود.

 

شایان ذکر است، خبرگزاری رسا یک رسانه حوزوی است که از سوی جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و اخبار مربوط به مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه سراسر جهان اسلام را به زبان‌های فارسی، عربی، اردو و انگلیسی منتشر می‌کند./997/پ200/ج

ارسال نظرات