۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۹۱۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حادثه تروریستی پاریس نتیجه سیاست دوگانه غرب است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه گفت: حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه نتیجه سیاست جانبدارانه دولت های غربی در حمایت از تکفیری های داعش است که با دادن تجهیزات به داعش منجر به ایجاد این حوادث تروریستی شدند.
محمد حسن آصفري

محمد حسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شواری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه گفت: حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه نتیجه برخورد نابخرادنه و جانبدارانه دولت های غربی از تکفیری های داعش است که با دادن تجهیزات به داعش منجر به ایجاد این حوادث تروریستی شدند.

 

وی برگزاری اجلاس ژنو را بی تأثیر دانست و خاطرنشان کرد: نشست ژنو هیچ خروجی ندارد، تا وقتی اقدام جدی و عملیاتی علیه داعش صورت نگیرد داعش به کارهای تروریستی خود ادامه خواهد داد.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شواری اسلامی با بیان این که توقع نظام جمهوری اسلامی ایران از برگزار کنندگان ائتلاف ضد داعش برخورد عملی با این گروه است، بیان کرد: اعضای گروه داعش همان صاحبان کاباره و مشروب فروشی های کشورهای غربی هستند که با گذاشتن ریش و تغییر چهره به داعشی های تبدیل شدند.

 

آصفری در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: تا وقتی به داعش تجهیزات نظامی داده شود و جلوی اقدامات آنها به صورت عملی گرفته نشود این حوادث تروریستی را در کشورهای غربی و عربی شاهد خواهیم بود.

 

وی با انتقاد از برخورد دوگانه کشورهای غربی به ویژه سازمان ملل در رابطه با حوادث تروریستی پاریس و بیروت عنوان کرد: با این که این حوادث تروریستی به فاصله یک روز اتفاق افتاد اما دبیر سازمان ملل به حوادث ترورستی بیروت واکنشی نشان ندارد در حالی که جان همه مردم جهان از هر دین، ملیت و مذهبی ارزشمند است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود. /818/ت302/ج1

ارسال نظرات